Beyma Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Skal ta mye buss til skolestart og vil spandere på meg et skikkelig hodetelefon par Noen tips? Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Skal ta mye buss til skolestart og vil spandere på meg et skikkelig hodetelefon par Noen tips? Hodetelefoner eller plugger? Utrolig gode plugger iallefall og latterlig billige i forhold til lyd/kvalitet Disse hodetelefonene er kjent for å være gode og koster en del mer, ligger på ca 1000 kr. Endret 14. juni 2009 av DJ_Hidden Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Skal ta mye buss til skolestart og vil spandere på meg et skikkelig hodetelefon par Noen tips? Hodetelefoner eller plugger? Utrolig gode plugger iallefall og latterlig billige i forhold til lyd/kvalitet Disse hodetelefonene er kjent for å være gode og koster en del mer, ligger på ca 1000 kr. Mange bruker erfaringer sier styr unna. Og på de til 1000 trenger du nok en liten forsterker! Endret 14. juni 2009 av Knut-A Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Mange bruker erfaringer sier styr unna. Mange sier styr unna, andre sier billigst og best. Har selv brukt dem i rundt 6 mnd, og er strålende fornøyd. Og på de til 1000 trenger du nok en liten forsterker! En liten overdrivelse det da. Bare fordi de også leveres med 6.3mm jack, i tillegg til 3.5mm jack, så betyr ikke det at de trenger egen forsterker, samme hvor liten det er snakk om. Det gir bare flere bruksmuligheter. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Hodetelefoner.. IKKE plugger.. Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hodetelefoner.. IKKE plugger.. Koss QZ Pro Personlig ville jeg valgt enten det over eller under, av Koss. Koss MV1 Skullcandy Ti Veldig mange er veldig fornøyd med Skullcandy Headset, har selv ikke prøvd dem Skullcandy GI Camo Black AKG K 430 Dette er et som en bekjent insisterer på at jeg må skaffe meg før jeg skal ta buss fra Kr.sand til Trondheim til høsten... Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Mange bruker erfaringer sier styr unna. Mange sier styr unna, andre sier billigst og best. Har selv brukt dem i rundt 6 mnd, og er strålende fornøyd. Og på de til 1000 trenger du nok en liten forsterker! En liten overdrivelse det da. Bare fordi de også leveres med 6.3mm jack, i tillegg til 3.5mm jack, så betyr ikke det at de trenger egen forsterker, samme hvor liten det er snakk om. Det gir bare flere bruksmuligheter. Leste en test en eller annen gang og der sa de at du trengte en liten miniforsterker (som du plugger i MP3 spillern og som har en 3,5mm jack utgang. Og alle kossene jeg har vært borti hadde en 6,3 mm! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Er K518 noe tess? Ser at flere anbefalinger av den.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Skal du gå lydløst hadde jeg valgt Sennheiser HD 280 PRO, men det er nå meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå