Strandball Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Hei Jeg har tenkt å oppgradere min CPU og i tillegg kjøpe en tilhørende vifte. I dag har jeg E8400 med boxed-viften, men har tenkt å kjøpe E8600 som jeg skal klokke 400-500 mhz. Har funnet ut at Zalman CNPS9700 NT Ultra Quiet er et ypperlig alternativ for meg. Før jeg kjøper har jeg noen spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med: Vil denne viften passe til mitt hovedkortet Asus P5E3 WS Professional? Er det plass? Er viften bra nok til å klare overklokkingen jeg nevnte? Hvis ikke hovedkortet mitt har tilstrekkelig plass, hvilken vifte bør jeg kjøpe istedenfor? Noe annet jeg trenger å vite mht. denne viften? Er den vanskelig å feste? Spesielle triks? En liten oppdatering i tillegg. Jeg leser på Zalman sine hjemmesider at denne kanskje er for tung for socketen min? The maximum weight for a cooler is specified as 450g for Intel Socket 775 and AMD Sockets AM2/754/939/940. Special care should be taken when moving a computer equipped with a cooler that exceeds the specified weight limit. Hva gjør jeg med det? Jeg flytter aldri maskinen min rundt.. Håper noen kan hjelpe meg Takk for svar! Endret 14. juni 2009 av Strandball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå