swahili Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei Kansje feil sted å poste, men jeg prøver her. (Moderator bes flytte tråden om feil) Jeg bare lurte på om jeg må la alle prosessene som er vist i windows oppgavebehandling gå eller om jeg kan legge ned en del? Tenker på ting som mediaserver.exe og sånne ting. Mediaserver feks. står oppført, uten at jeg bruker programmet. Takk for raske svar Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvorfor vil du legge ned prosesser egentlig? Du hadde ikke mange en gang Lenke til kommentar
swahili Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Hvorfor vil du legge ned prosesser egentlig? Du hadde ikke mange en gang For dataen kjører tregt Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 lightroom.exe, mediaserver.exe, photoshop.exe, aawservice.exe. De kan du ihvertfall lukke. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Alle som kjører under brukernavnet "Sindre" kan du lukke. De andre bør du la være i fred, da disse har med (feks) system og nettverk å gjøre. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 lightroom.exe, mediaserver.exe, photoshop.exe, aawservice.exe. De kan du ihvertfall lukke. ok;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå