Gå til innhold

program for å redigere mpeg-4 filmer..finnes d?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke diss VirtualDub! Det er et av de beste video-redigeringsprogrammene jeg vet om!

Fordeler:

*lite

*raskt

*direct stream copy

*plug-ins

Faktum er at VirtualDub har de fleste funksjoner du trenger for vanlig bruk. Dersom du skal ha spesialeffekter, så bør du kanskje titte på Adobe Premiere eller Pinnacle Studio eller lignende.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt opp 25min med råmateriale med mitt gamle Sony Handycam, og overført det til pc`n med et TerratecTVkort, og komprimert det til mpeg4(fordi da tar den svært liten plass)

Jeg er egentlig bare innterresert i å klippe ut de forskjellige delene å lagre de som egne videosnutter..

Lenke til kommentar

el`satanical: Du har blitt utsatt for en post av en av mine kamerater som har lånt min brukerkonto og har postet denne meldingen.

Det har aldri vært min hennsinkt å kalle noen for homo, eller andre ting, og jeg beklager at jeg ikke hadde logget meg ut i friminuttet.

Det som orginalt sto i posten var

faen så jævli homo du er
....hvis noen er i tvil...
Lenke til kommentar

Hvis du vil lagre filmene dine i .avi-format så er VirtualDub genialt! Hvis det er MPG det er snakk om, kan du forsøke et annet program, ettersom VirtualDub er spesielt beregnet på å lage MPG-film.

Jeg skal søke etter tutorials til deg, bare bi litt...

Lenke til kommentar
Enten så har Ecthelion ramla på fylla...eller så har noe skjedd ala den gangen en bruker i forumet plutselig var innlogget som Invictus (?), eller en annen mod.

For dette stemmer ikke :wink:

Se posten ovenfor som jeg har redigert.

Og nei, jeg er ikke full i skoletiden :p

Lenke til kommentar
el`satanical: Du har blitt utsatt for en post av en av mine kamerater som har lånt min brukerkonto og har postet denne meldingen.

Det har aldri vært min hennsinkt å kalle noen for homo, eller andre ting, og jeg beklager at jeg ikke hadde logget meg ut i friminuttet.

Det som orginalt sto i posten var

skitt så jævli homo du er
....hvis noen er i tvil...

den er grei du :wink: Må innrømme at jeg ble litt paff da jeg så hva du hadde svart, trodde jo du var mer seriøs en som så... Men da er det oppklart :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...