a-henriksen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg lurer på om det er noen som vet om det er mulig å ta mopedlappen etter man har strøket på lett-mc oppkjøring. Jeg vet det er fullt mulig å ta mopedlappen, men må jeg ta kjørerkurs og teori på nytt eller finnes det noen ordning for å få lappen på grunnlag av bestått teori for og kjøretimer for lett-mc. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 For å ta mopedlappen må du ta moped timer. Ingen snarveier, sorry. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har ikke A1 (lett lappen) men hvis du strøk, er det ikke mulig å evt. ta noen flere kjøretimer og ta oppkjøringa på nytt? Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har ikke A1 (lett lappen) men hvis du strøk, er det ikke mulig å evt. ta noen flere kjøretimer og ta oppkjøringa på nytt? Jo, det er det, men saken var at oppkjøringa mi ble satt så seint ut på sommeren at jeg vurderte heller å ta scooterlappen istedefor ettersom jeg bare skulle kjøre nå på sommeren og siden det blir bil neste år. M Men har fått ny oppkjøring på torsdag så det er ikke lenger et problem! Ønsk meg bare lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå