Gjest Guest_Jente20_* Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 For rundt 2 år siden fikk jeg sterke smerter nederst i venstre korsrygg over hofta.. Dro til legen og han sa at det mulig var en prolaps osv osv.. men jeg hadde ikke sånne karakteristiske stråler nedeover benet av smerter.. bare i hofta lissom.. dro til MR. Jeg vet enda ikke hva MR`en viste pga legen henviste meg rett til nevrolog etter å ha lest MR beskrivelsen.. Nevrologen sa at alt var bra med meg.. Jeg har ikke vondt i venstre korsryggsdel lenger.. men jeg kjenner det ganske godt enda at noe er gærnt.. men ikke vondt.. Nå har høyre side streika på samme måte venstre gjorde for to år siden.. så nå er jeg redd på hva dette kan være.. Jeg klarer ikke å sitte normalt og å reise og legge seg er et helvete.. å gå går greit etter at jeg har myket meg opp.. Noen som vet hva dette kan være siden legene ikke vet... Skal forsovit til legen igjen til uka nå men er skeptisk siden de ikke kommer med klare svar.. hilsen en med en halvdau og en heldau hofte.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Høres ut som slitasjeskader hvor du har muskler i klem mellom ryggvirvlene. Stråling nedover benet er ikke en nødvendighet selv om det er nærver i klem i korsryggen for det avhenger hvor klemmet på nervebunten ligger. Finner ikke helsevesnet ut av det vil jeg anbefale deg å ta med bildene til en kiropraktor som kan forsøke å bryte det på plass igjen. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Diverse ryggplager kan du fikse selv ved å gå i ulendt terreng*. Det vil trene opp ryggmusklene dine på en skånsom måte. Ryggmusklene dine hjelper så til med å holde ting på plass. *Ikke lange opp og nedoverbakker, men mye variasjon, helst på sti. Endret 15. juni 2009 av blackbrrd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå