Gå til innhold

Use windows media player

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt usikker på hvor jeg skulle legge dette, men prøver her.

Jeg har et problem når jeg skal spille av en del filmer på pc'n min.

Når jeg dobbelklikker på filmen for å starte den kommer det bare opp på skjermen "use windows media player" og jeg blir automatisk sendt til en nettside (http://microsoftmedicenter.com/pluginerror/)hvor jeg da skal laste ned en kodek eller noe.

Men det eneste som står når jeg trykker "Download"er n/a.

har prøvd å laste ned forskjellige avspillingsprogram,(VLC, WMPClassic, WinMX++) men får samme respons. Prøvde også å laste ned en av disse "kodek-pakkene" jeg fant på forumet, men hjalp ikke. Noen her som veit hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Hei.

Litt usikker på hvor jeg skulle legge dette, men prøver her.

Jeg har et problem når jeg skal spille av en del filmer på pc'n min.

Når jeg dobbelklikker på filmen for å starte den kommer det bare opp på skjermen "use windows media player" og jeg blir automatisk sendt til en nettside (http://microsoftmedicenter.com/pluginerror/)hvor jeg da skal laste ned en kodek eller noe.

Men det eneste som står når jeg trykker "Download"er n/a.

har prøvd å laste ned forskjellige avspillingsprogram,(VLC, WMPClassic, WinMX++) men får samme respons. Prøvde også å laste ned en av disse "kodek-pakkene" jeg fant på forumet, men hjalp ikke. Noen her som veit hva jeg kan gjøre?

SVARET ER FØLGENDE:

FIMLENE DU PRØVER Å SE PÅ, HAR DU LASTET NED FRA INTERNET. DE ER FAKE OG SENDER DEG TIL EN NETTADRESSE, SOM IKKE ER MICROSOFT SIN. HVIS DU LYKTES I Å LASTE NED DENNE DEKODEREN SOM DE VIL DU SKAL LASTE NED, SÅ HAR DU LYKTES I Å INSTALLERE ET VIRUS PÅ DIN PC HELT FRIVILLIG!

ALTSÅ, SLETT DISSE FILMENE. DET ER BARE JUKS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...