Gå til innhold

Digitale penner - Erfaringer?

Xomg

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg begynner på universitetet til høsten, og jeg har forstått at det er viktig å delta på så mange forelesninger som mulig. Av den grunn har jeg begynt å se etter alternativer til vanlig penn og papir, da jeg er ganske rotete av natur, og ønsker gjerne å holde styr på ting digitalt. Jeg har hørt at disse digitale pennene, som du kan laste opp det du skriver inn på en PC med, kan være et godt alternativ til studenter med mitt problem. Er det noen her som kunne ønske å dele sine erfaringer med en slik penn?

Hvordan fungerer de? Er de dyre å bruke i lengden, med tanke på at du må kjøpe spesialpapir? Andre erfaringer?

Takk for alle innspill!

Endret av Xomg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en C-pen til salgs for halv pris, hvis det er en slik du er ute etter. " link " Den er noen måneder gammel og kvitering følger med.

Såvidt jeg forstår er det du snakker om en penn man kan "scanne" tekst med.

Det jeg er ute etter er en penn som man skriver med, som en vanlig penn, men det du skriver blir lagret i selve pennen, slik at notatene kan overføres til en PC senere.

Lenke til kommentar
Hvis du tenker på å kjøpe deg en bærbar PC før du begynner å studere, kan du jo spytte inn noen kroner ekstra og kjøpe en Tablet PC. Har aldri prøvd en slik selv, men tror det skal fungere gangske bra :)

Det kunne vel vært et alternativ, men disse er vel ganske dyre, og til annet enn notatskriving vet jeg ikke hvorvidt de duger for min del. Hadde kanskje vært å foretrekke å ha en laptop ved siden av, og eventuelt en digital penn m/papir slik som jeg har tenkt, om disse pennene skulle være noe å samle på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...