Runningback Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 På muntlig eksamen så brukte jeg en shorts (shorts som går ned til leggene) , og ei pique skjort. Er kanskje å overdrive litt hvis du skal ha på deg slips? Men ja, ta på deg det du føler deg komfortabel i. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vel, da har du ikke sett ei jente jeg kjenner. Hun ser så fantastisk bra ut i joggebukse at det er helt utrolig. Skulle ønske jeg så liek bra ut, men gjør nok ikke det Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hurra! Ser ikke ut som man har lov å stille spørsmål på dette forumet lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 hadde en vanlig svart t-skjorte med denne logoen, jeg. Og shorts. jeg fikk en 5'er på Tysk muntlig. Så jeg tror ikke det er så farlig hva du har på deg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Her er det helt og holdent snakk om å gjøre et godt førsteinntrykk, ikke trekke seg selv opp et par karakterer ved å gå pent kledd. Vise at man faktisk har tid til å gjøre seg presentabel, og at man tar dette seriøst. Jeg, som sensor, ville hatt problemer med å ta en som kommer i slitte sko, joggebukse og en sliten t-skjorte seriøst like seriøst som en som var bedre kledd. Endret 14. juni 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tror det viktigste er å gå inn til sensor og presentere seg selv på en skikkelig måte, ta han i hånda, og ha et fast håndtrykk, ikke noe sånne slappe greier. Setter du inngangen på den måten så er du good Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det virker som noen av dere ikke har fått med dere at det er snakk om en avsluttende eksamen på medisinstudiet, foran tre professorer i medisin. Det er ikke heeelt det samme som ungdomsskole/videregående... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Da hadde jeg nok tenkt litt over hva jeg hadde hatt på meg, ja! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvis folk hadde tatt seg litt tid til å lese, hadde de klart å se dette utifra førstepost. Står jo klart "Semmelweis Universitet grad. 09", noe som da tilsier at han skal gå ut i år - og hvis man er nysjerrig, og søker på hva slags universitet det er, så ser man at det er medisinstudier i Budapest. Lykke til Vaio! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvis folk hadde tatt seg litt tid til å lese, hadde de klart å se dette utifra førstepost.Står jo klart "Semmelweis Universitet grad. 09", noe som da tilsier at han skal gå ut i år - og hvis man er nysjerrig, og søker på hva slags universitet det er, så ser man at det er medisinstudier i Budapest. Lykke til Vaio! Joda, men jeg bryr meg overhodet ikke om hva "Semmelweis Universitet" er. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Førsteinntrykk har alt å si, og det er ikke til å legge skjul på at det å møte opp pent kledd gir et bedre førsteinntrykk enn å møte opp i ACDC-t-skjorte og kortbukse. Kle deg pent (ikke smoking, ikke hettegenser, men noe midt i mellom kanskje?). Ligger du å vipper mellom to karakterer, vil kanskje alle disse "småtingene", som et fast håndtrykk; pene klær etc. vippe deg opp. Sensorer er ikke alltid like objektive. Jeg har aldri hatt cand.med.eksamen, da jeg fortsatt går vgs. Selv gikk jeg i lyseblå og hvit pique og mørke jeans sist jeg hadde muntlig. Har også gått med skjorte, da en enkel lyseblå slimfit-skjorte, men uten slips og cuffs. Hadde dette vært snakk om en avsluttende eksamen for min del, ville jeg ikke vært redd for å tatt på meg slips og cuffs. Endret 14. juni 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Cuffs = Mansjetter Cufflinks = Mansjettknapper Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) du lever litt i fortiden desverre, joggebukse har blitt et veldig populært daglidags plagg som kan brukes i de fleste anledninger untatt høytider og andre festive stunder. Så at joggebukse "bare er et treningsplagg" er litt feil, da er det utrolig mange som kunne trengt et kurs av Jan Thomas innen mote og hva som er riktig.Joggebukser er like så mye et "chill"-plagg som en jeans kan være Ser ikke helt hva joggebukse har med hverken mote eller Jan Thomas å gjøre... Gå for jeans eller chinos Endret 14. juni 2009 av Bob Dick Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Personlig liker jeg "Brad pitt-still" Jeg synes han kombinerer skjorte, slips og jeans ganske bra. Uansett, jeg snuser også mot dressbukser. Hvis jeg ikke finner noe, har jeg alltid en back up Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ikke så veldig mange slips å se på bildene, men elsker den black-black komboen hans. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva med å ta den Brad Pitt stilen du henviste til der? Med Jeans og ei skjorte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har faktisk en sånn borat bandanannadanaaa ... truseting! Kjøpte den på PSdata Jeg eier stranda i den. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei Vaio. Gå i alminnelige fine hverdagsklær, gjerne en skjorte og en chino/streit jeans. Ikke vær for pyntet, dvs slips og mansjetter. Vis at du tar oppgaven seriøst, men ikke overdriv. Brad Pitt-stilen går veldig greit hvis du tar utangspunkt i det store bildet, der han har skinnjakke. De andre antrekkene blr litt over the top, hver på sin måte. Og, du, lykke til med muntlig. Dag Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Personlig gikk jeg i en bermudashorts, ankelsokker, hvite Adidas-sko, hvit t-skjorte og... ja thats it, egentlig. Sensor gir nok passe faen i hva du har på deg. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det at det er avsluttende muntligeksamen på medisinstudiet burde kanskje TS opplyst om. Da bør en holde seg langt unna shorts og joggebukse. Mørke jeans og en shorte burde nok holde. Hadde unngått slips, men det funker nok i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå