Gå til innhold

Skjorte til eksamen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det er over 20grader i skyggen så er det det ja. + at man må sikekrt vente litt etc og på min skole er det ikke akkurat veldig bra ventilert så blir nok shorts ja. Vil ikke svette ihjel får jeg kommer inn.

 

Knebukse kan du få lov til å ha på, men shorts over knærne er no-no. :nei:

Hvorfor det?

Lenke til kommentar

Mtp at den sannsynligvis ikke er noe merkverdig tyngre en joggebuksen min så vil jeg nok kunne si med ganske stor sikkerhet at det ikke er slitsomt, nei.

 

Men en joggebukse er et ganske så nøytralt plagg, hvertfall den jeg har, er en slik man får på dressmann - og sliter med å se hvordan den skal kunne oppfattes negativt, jeg ser ikke videre slaskete ut i de buksene og det står heller ingenting på dem så at de skal kunne påvirke karakter har jeg vanskelig for å tro.

Lenke til kommentar

Kommer jo ikke i speedo heller så det er jo greit. Jeg har uansett så god tiltro til framføringen min og min egen kunnskap på emne at sensor ikke trenger å tenke "Wow, han hadde flotte klær" for at jeg skal få en god karakter. Viktig å være komfortabel under eksamen å.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært sensor og noen kom med slips hadde jeg strøket dem med engang. Får da være måte på!

 

Helt vanlige hverdagsklær fungerer perfekt. Har aldri fått mindre en 5'er på muntlig og jeg har aldri hatt skjorte eller pyntet.

 

Første gang du skal ha eksamen eller?

Lenke til kommentar

du lever litt i fortiden desverre, joggebukse har blitt et veldig populært daglidags plagg som kan brukes i de fleste anledninger untatt høytider og andre festive stunder. Så at joggebukse "bare er et treningsplagg" er litt feil, da er det utrolig mange som kunne trengt et kurs av Jan Thomas innen mote og hva som er riktig.

Joggebukser er like så mye et "chill"-plagg som en jeans kan være

Lenke til kommentar

Herregud, jeg er fullstendig klar over at joggebukser brukes til hverdags, men det er nå slik at det faktisk er et treningsplagg uansett om halvparten av norges fjortiser bruker det daglig. Og å si at en joggebukse kan brukes i de fleste anledninger untatt høytider vitner om at du tydeligvis ikke bryr deg om annet enn komfort når du velger klær.

 

Selv om det er greit nok, kan du ikke komme unna det faktum at det er ganske mange som legger litt mer vekt på hvilket budskap klær gir enn du gjør. Og det er faktisk ganske mange som automatisk tenker "for en slubbert", når de ser en med joggebukse offentlig. Dette gjelder vel for det meste den eldre garde, men det er nå faktstisk sånn at mange sensorer begyner å trekke på årene.

 

Du har sikkert skjønt mitt personlige synspukt på joggebukser, men det er egentlig urelevant for diskusjonen. Det som derimot er relevant, er at det faktisk er sensorer som ikke er så rettferdige som de kanskje skulle ha vært, og legger litt vekt på klesvalget, enten det er for mye eller for lite. Personlig mener jeg at en joggebukse blir for uformelt, og at slips blir for formelt. Alt mellom det er egentlig greit, enten det er jeans eller chinos. Da vil man ikke skille seg ut, og man vil antagelig fremstå som litt mer voksen enn en med joggebukse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...