Gå til innhold

Skjorte til eksamen.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal opp til eksamen snart og ønsker meninger/tips angående skjortevalg.

 

Skjorte med eller uten "Cuffs"?

Slips eller uten slips?

 

Om dere har noe meninger hvordan en skal ser ut til eksamen, så er det bare å slå løs.

 

Takk

Vaio :)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke kan komme med noe konstruktivt, foreslår jeg at du dropper å svare. :)

 

Førsteinntrykk betyr mye, og du får bare én sjanse.

Jeg føler at mansjettknapper kan bli litt overkill, jeg hadde droppet det. Slips kan du absolutt vurdere, men noen vil kanskje føle at det blir for stivt eller at du prøver for hardt.

 

Jeg tror selv at jeg kommer til å gå med en vanlig, mørk dongeribukse, en hvit skjorte med tynne, mørkeblå vertikale striper og ikke slips. Vurderer også å slenge på meg en v-hals, men jeg tror det kan bli litt for varmt i sommervarmen.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke kan komme med noe konstruktivt, foreslår jeg at du dropper å svare. :)

 

Førsteinntrykk betyr mye, og du får bare én sjanse.

Jeg føler at mansjettknapper kan bli litt overkill, jeg hadde droppet det. Slips kan du absolutt vurdere, men noen vil kanskje føle at det blir for stivt eller at du prøver for hardt.

 

Jeg tror selv at jeg kommer til å gå med en vanlig, mørk dongeribukse, en hvit skjorte med tynne, mørkeblå vertikale striper og ikke slips. Vurderer også å slenge på meg en v-hals, men jeg tror det kan bli litt for varmt i sommervarmen.

Er ikke det konstruktivt? jeg forteller han at ahn ikke bør bruke slips, og det burde ingen gjøre på en muntlig eksamen. Jeg mener og tror at en casual, ryddig stil funker helt perfekt. Så lenge det er varmt ute er en pen shorts og en kul T-skjorte ganske passende spør du meg.

Lenke til kommentar

Er den t-skjorten der pen?

 

Her er forøvrig poenget å kle seg noe "anonymt" - ikke kom med en band-t-skjorte for et metall-band, tenk om sensor bare hører på opera. Ikke fantastisk førsteinntrykk, og selv om dette egentlig ikke skal telle inn, vil sensor bli påvirket av det i en eller annen grad.

Du bør heller ikke komme med t-skjorter som sier "2 Cool 4 School", "FBI - Female Body Inspector" etc. Da kan du egentlig bare gi opp å få en god karakter.

 

Og hvem sier at man må gå med slipset hele tiden? Holder da å ta det på før du skal inn. :wee:

Lenke til kommentar
Er den t-skjorten der pen?

 

Her er forøvrig poenget å kle seg noe "anonymt" - ikke kom med en band-t-skjorte for et metall-band, tenk om sensor bare hører på opera. Ikke fantastisk førsteinntrykk, og selv om dette egentlig ikke skal telle inn, vil sensor bli påvirket av det i en eller annen grad.

Du bør heller ikke komme med t-skjorter som sier "2 Cool 4 School", "FBI - Female Body Inspector" etc. Da kan du egentlig bare gi opp å få en god karakter.

 

Og hvem sier at man må gå med slipset hele tiden? Holder da å ta det på før du skal inn. :wee:

 

Huff da, ikke bra det der. Rock 'N' Roll my friend. Har en Children of Bodom T-skjorte å, men tror ikke jeg skal ta den :p De sensorene jeg har møtt opp igjennom har vært sånn passelig gamle, men ikke eldre enn at de var ganske unge på 80-tallet. Tror nok en del av de liker AC/DC jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Foreslår vanlige klær, slik du går med til hverdag. Ingen liker ræv sleikere i noen retninger, heller ikke at man stiller opp med dress på muntlig eksamen.

 

Det er ikke hvordan du ser ut som skal påvirke avgjørelsen til sensor, men hva du presterer å si under eksamen.

 

Så ville gått med noe helt vanlig, skille seg ut ifra mengden kan virke imot sin hensikt.

Lenke til kommentar

føler ikke at joggebukse er så jævla ille egentlig, enkelte joggebukser sammen med en helt enkel tskjorte kan se helt ok ut, og jeg er ikke en av de som vil oppnå noe via klesvalget mitt, men er det jeg er mest komfortabel med så ser vitterlig ikke problemet.

 

Og ang at man kan score via klær så har nok de fleste sensorer vært i det gamet her lenge nok til og ikke la seg påvirke av noe annet en ordene som kommer ut av munnen din, og hvordan de kommer ut.

Lenke til kommentar
Foreslår vanlige klær, slik du går med til hverdag. Ingen liker ræv sleikere i noen retninger, heller ikke at man stiller opp med dress på muntlig eksamen.

 

Det er ikke hvordan du ser ut som skal påvirke avgjørelsen til sensor, men hva du presterer å si under eksamen.

 

Så ville gått med noe helt vanlig, skille seg ut ifra mengden kan virke imot sin hensikt.

Jeg går Med AC/DC T-skjorte 4 dager i uka så det er jo vanlig for meg :)

Lenke til kommentar

Ja, det er nok sant at de fleste sensorer ikke lar seg påvirke av klesvalg. Men det er utrolig kjipt å få han ene som gjør det. Jeg ser ikke poenget med å ikke gidde å ta på seg i det minste jeans og en plain t-trøye, når det faktisk kan ha en positiv effekt på karakteren din. Er det så utrolig slitsomt å ha på seg jeans i 2-3 timer?

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at førsteinntrykket er viktig, men synes slips skriker "jeg prøver alt for hardt å imponere i klesveien, for presentasjonen min er rævva".

 

Selv hadde jeg på meg en rød skjorte, litt penere enn at man går med den til vanlig, men ikke så glorete og formell at det setter for mye fokus på klærne.

 

Vær i hvertfall ikke slik som enkelte jenter i min klasse, som kommer i litt vel utringede topper og 8 knapper åpne. Det er tragisk det.

 

Men det er jo vanlig for mange å se noenlunde presentabel ut på eksamen, sensor pleier jo også komme i skjorte/grei bukse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...