eldar Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Så, jeg sliter litt med å få installert lydkortet mitt i Debian 3 med nykompilert 2.4.18. Ja, jeg vet det fins nyere, men da ville ikke nettverkskortet mitt virke Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Hercules Muse XL lyddrivere? Og hvor kan jeg få tak i en kjerne.modul som gir meg fat32 støtte? Eldar Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Så, jeg sliter litt med å få installert lydkortet mitt i Debian 3 med nykompilert 2.4.18. Ja, jeg vet det fins nyere, men da ville ikke nettverkskortet mitt virke Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Hercules Muse XL lyddrivere? Og hvor kan jeg få tak i en kjerne.modul som gir meg fat32 støtte? Eldar fat32 støtte er enkelt: For å fa tak i en FAT32 disk: mount -t vfat /dev/hdxy /mnt/fat32 forutsatt at du bytter ut x og y med riktig bokstav og tall, eks /dev/hda1 = første partisjon på første disk /dev/hdb5 = første logiske partisjon på andre disk /dev/hdb6 = andre logiske ------------------------------- /mnt/fat32 må være en gyldig mappe. BTW så ligger vel dette i FAQ-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå