Gjest Guest_kork_* Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Min eks ble voldtatt menns hun sov å jeg var å hentet henne etter det å merket med engang at hun var tilbaktrukken og hun hadde ikke lyst å nevne det til noen. å hun tåler heller ikke snakke om det. Jeg fikk henne til lege fordeom hun var noe mot villig. nå er hun helt stille å lukket. Hvordan skal jeg kunne få kontakt med hennne? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Mer info? Voldtatt av hvem? hvor? hvor gammel er hun? hvor gammel er han som voldtok? osv? Tror det er best å bare gi henne litt tid først.. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Regla er lang, enkelt fortalt er det ikke stort du kan gjøre enn å være tilstede. Har hun vært på voltektsundersøkelse, har hun i tilfelle fått tilbud om krisehjelp? Ellers det veien å gå. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Enig med TOMpsy. Det gir nok bedre langtidsresultater om hun får profesjonell hjelp så snart som mulig etter det skjedde, og at hun får snakket ut om det. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 "Voldtatt mens hun sov"?? Hvordan i huleste er det mulig??? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 "Voldtatt mens hun sov"?? Hvordan i huleste er det mulig??? Faen er du smart eller? Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 "Voldtatt mens hun sov"?? Hvordan i huleste er det mulig??? Enten: -Hun sover tungt, og overgriper var forsiktig. Eller det mest vanlige: -Hun var overstadig beruset. Det er ikke veldig uvanlig. http://www.google.com/search?hl=no&cli...%C3%B8k&lr= Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 kan godt vær det var hun som hadde sex i søvne også, ett kjent problem.. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vær til stede, vis at du bryr deg og prøv å få henne til et krisesenter for voldetktsoffre el. Der vil hun få profesjonell hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Guest_kork_* Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke beruset nei... hva er minimumsstraff for voldtekt i Norge? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er ikke noe vits å anmelde det om hun enda ikke har vært på legevakten eller noe for å bli undersøkt og for å sikre tekniske bevis. Blir bare ord mot ord, så han vil bli frikjent. Garantert. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke beruset nei...hva er minimumsstraff for voldtekt i Norge? Det kommer ann på mange ting, men 6 måneder fengsel er vel ikke så uvanlig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det finnes mange gode tråder om dette på forumet, søk litt rundt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ikke press deg på henne, men vær der når hun trenger det. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 "Voldtatt mens hun sov"?? Hvordan i huleste er det mulig??? Enten: -Hun sover tungt, og overgriper var forsiktig. Eller det mest vanlige: -Hun var overstadig beruset. Det er ikke veldig uvanlig. http://www.google.com/search?hl=no&cli...%C3%B8k&lr= Jeg vil heller si det er relativt uvanlig. Som en av psykologiproffessorene i linken over uttalte: " En psykologiprofessor forklarte for retten at det kan tenkes at det er mulig å gjennomføre et samleie med en sovende kvinne uten at hun våkner, men at det er relativt sjeldent. " Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå