Gå til innhold

BK: Lesetreet


Anbefalte innlegg

post-175628-1244988838_thumb.jpg

 

Var ute og tok dette i går. Fokus er ikke der det skal være, men det får jeg vel skylde på at det er jeg selv som er modell. Er selv rimelig fornøyd med komposisjonen, morsomt å høre hva andre har å si :)

Etterbehandlingen er jeg mer usikker på, har sett meg helt blind på dette bildet nå..

 

Exif:

 

f/4,5

1/60 sek.

ISO 160

33 mm

Endret av _nomad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk litt neonasjonalromantiske følelser (fant jeg opp noe nå?) da jeg så det :) Likte veldig godt stemningen, kontrasten mellom lyset og mørket og overgangen mellom.

 

Krangler litt med meg selv om jeg synes at de tre siste cm burde vært croppet bort eller ikke? Altså opp til rota av den busken til venstre.

 

Uansett synes jeg det var et dritkult bilde :D

Lenke til kommentar
Fikk litt neonasjonalromantiske følelser (fant jeg opp noe nå?) da jeg så det :) Likte veldig godt stemningen, kontrasten mellom lyset og mørket og overgangen mellom.

 

Krangler litt med meg selv om jeg synes at de tre siste cm burde vært croppet bort eller ikke? Altså opp til rota av den busken til venstre.

 

Uansett synes jeg det var et dritkult bilde :D

 

Haha, neonasjonalromantikk, der sa du det! Jeg klarte aldri å sette ord på det, men det var det jeg var ute etter i etterbehandlingen, ser jeg nå :)

Det kan være noe i det du sier om croppen. Er ikke på egen PC nå, skal sjekke så snart jeg har tilgang på originalfilen. Det er så lett å ikke se slike muligheter selv :)

 

Edit: Digger signaturen din forresten ^^

Endret av _nomad
Lenke til kommentar

Man kan jo ikke kalle seg norsk fotograf før man har en viss innsikt i den neonasjonalromantiske stilen innenfor stillfotografi.

 

Føler at det kommer til å ta av i framtida, klarer ikke å gå tur i skogen uten at du ser folk med nikkers og speilrefleks som spretter rundt og knipser bilder av seg selv og andre.

 

 

 

Takk for det :) Bjartemann (radioresepsjonen)4 life :D

Lenke til kommentar

Fy søder, dette var et fantastisk bilde! Nasjonalromantikk er virkelig ordet som beskriver dette bildet. Herlig illustrasjon av hvordan mennesket vender tilbake til naturen. Det faktum at personen sitter og leser i en bok gir også inntrykk av at det er en opplyst mann vi har med å gjøre, og at vi alle bør følge hans eksempel og gi romantikken en ny sjanse.

Synes dette er veldig godt gjennomført, og jeg får lyst å løpe ut i lesetreet (meget koselig tittel!) og lese en god bok :)

Lenke til kommentar

Om dette er "tilbake til naturen" så må det være med et solid lag ironi... Den lampa er så langt fra naturen som du kan komme. Men bildet i seg selv, sett på uten noen forutinntatt mening om hva det prøver å si, er jo stilig. God ide, pent utført. Jeg liker at du har fått fram detaljene i forgrunnen også.

Lenke til kommentar

mulig og leie plass i lesetreet? :) så ut som en perfekt plass å lese en bok.

 

Men fra spøk til Halvor: Jeg syntes det er bra at du lot de siste cm være der, jeg får ihvertfall følelsen av at du blir løftet litt opp. (for meg ser det nesten ut som om du sitter på en slags mosepute). Men dette er jeg sikkert alene om... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...