ChristerD Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hallo. Jeg har funnet en laptop jeg har lyst på. Jeg vil bruke den til softcore gaming, The Sims 3 for eksempel. Laptopen har en prosessor ved navn "Intel Pentium Dual Core T3400". Jeg har ikke peiling på prosessorer, så kan noen fortelle meg om dette er en bra prosessor til ikke så altfor store spill, filmtitting, musikkavspilling osv? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det er nok mer skjermkort det går på om du vil spille Sims 3. Prosessoren du nevnte er nok kraftig nok, men det hjelper lite dersom laptopen ikke har noe bra skjermkort. Sims 3 har lyst på et skjermkort med minst 128 MB RAM, og støtte for pixel shader 2.0. Lenke til kommentar
ChristerD Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg vet at det kommer mest an på skjermkortet, men jeg tror da NVIDIA GeForce 9200M med 256 mb dedikert minne er bra nok? Så prosessoren er kraftig nok? : D Her er den forresten: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=42874...led#ProductTabs Endret 14. juni 2009 av ChristerD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå