zlpw0ker Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 jeg har prøvd mange ganger å lage en us store,det stopper alltid på adresse infoen, det kommer opp invalid adresse,noen som kan hjelp meg, gi meg en link på us store osv:p... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg bare googlet etter en addresse. Søkte på noe som ''new york address''. Så kom det en liste med addresser i new york. Så var det bare til å velge og vrake Men lurte litt på hva som kommer til å skje hvis de som bor på den addressen finner ut at de vil ha en ps3 :S Edit: Gi en link til us store? Hvordan skal det kunne gå an? Endret 14. juni 2009 av Naiits Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 skrev litt feil der da,men tenkte på å gi en link slik jeg kan lage en us store,jeg har prøvd mange ganger som sagt, og jeg har ikke peil på hvordan jeg skal skrive inn usa adresser riktig..noen som kan gi meg et eksempel på et usa adresse:) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) er jo samme søren hvilken addresse du skriver.. det eneste som må være korrekt er postnummeret. Og amerikanske postnummer finner du lett på egen hånd google/googlemaps hiiiiiint hiiint.. Endret 14. juni 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 det funka endelig,takk for hjelpen dere:) spess du fenixen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå