Mushy Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei! Jeg skal ha russebil med noen andre og jeg lurer på hvilke type stoff er det man bruker inne i bilen på veggene og sånt, som man stifter og limer på? Hvilket stoff er det? produktnavn? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Velour? (usikker på om det skrives slik på norsk dog) http://en.wikipedia.org/wiki/Velour Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Mye brukt i russebiler, men det er ikke brannhammende, så usikker på om BT godkjenner det Evt. skai som er en skinnimitator Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Velur er absolutt det billigste og enkleste alternativet. Det er lett å jobbe med, og enkelt å trekke om flater med det. Bare smelle på litt lim og dra det over, kjempelett. Stifte litt også kanskje. Det som er litt negativt med det, er at det på en måte skinner litt, og noen HATER å ta på stoffet. Jeg kjenner at det er litt vemmelig å ta på det selv, men veit om folk som opplever det værre. Stoffet er veldig billig. Tror det koster 150kr på Jysk for mange kvm (3-4 kanskje) I vår russebil brukte vi svart lerrett og kledde om veggene. Dette er et veldig matt materiale, men værre å jobbe med. Det ble veldig bra, men jeg veit ikke åssen brannevnene er på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå