Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

God Oslo lege?

Faktum1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du høres bare mer ut som en knarker enn en som trenger hjelpe med å sove TBH.

Ja vel når du sier det så. Selvom jeg aldri bruker noen rusmidler bortsett fra litt champagne. Men ja tusen takk for komplimentet.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Du høres bare mer ut som en knarker enn en som trenger hjelpe med å sove TBH.

Ja vel når du sier det så. Selvom jeg aldri bruker noen rusmidler bortsett fra litt champagne. Men ja tusen takk for komplimentet.

Ha en fin kveld!

Du spør jo etter en lege som lett skriver ut A og B preparater, hva forventer du at folk skal tro om deg?

Lenke til kommentar
Bare glem det med en *lettvindt* lege. Hvordan går jeg frem for å få den beste legen som er tilgjengelig? Bor ved Carl Berner hvis det har noe å si.

Om du vil ha en snill og meget dyktig lege i nærheten vil jeg anbefale Schous Legene.

Maartmann og Moe er begge meget hyggelig og sypatiske mennesker.

Hvordan de er i forhold til medisin kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar
Bare glem det med en *lettvindt* lege. Hvordan går jeg frem for å få den beste legen som er tilgjengelig? Bor ved Carl Berner hvis det har noe å si.

Om du vil ha en snill og meget dyktig lege i nærheten vil jeg anbefale Schous Legene.

Maartmann og Moe er begge meget hyggelig og sypatiske mennesker.

Hvordan de er i forhold til medisin kan jeg ikke svare på.

Hehe, men jeg trenger ikke sympati eller noe, trenger noen som vet hva de snakker om;)

Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...