Faktum1 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Skal snart flytte inn til Oslo og trenger derfor ny fastlege. Trenger en som ikke er redd for å skrive ut sterk sovemedisin, hadde det problemet med den forrige. Noen forslag til fastlege? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Du vil ha en lege som skriver ut sterk medisin lett, men nevner ikke så mye om at han skal være flink på søvnproblemer? Høres ut som du har fått for mange piller allerede spør du meg. Lenke til kommentar
TubXtra Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg tror nesten du må bestemme deg for om du vil ha en god lege eller en som bare hiver piller etter deg. Sannsynligvis er det to ganske motsatte ting Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Ok, hvilken leger er *lette på avtrekkern* når det kommer til piller? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Du høres bare mer ut som en knarker enn en som trenger hjelpe med å sove TBH. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er ganske vanskelig å finne noen som skriver ut benzodiaspiner. Hvis du vil ha ting som flunipam så er det vel nesten ingen som skriver ut dette. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Du høres bare mer ut som en knarker enn en som trenger hjelpe med å sove TBH. Ja vel når du sier det så. Selvom jeg aldri bruker noen rusmidler bortsett fra litt champagne. Men ja tusen takk for komplimentet. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Fungerer Melatonin bare for de som allerede har mangel på det? Eller kan andre også få resept på det? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du høres bare mer ut som en knarker enn en som trenger hjelpe med å sove TBH. Ja vel når du sier det så. Selvom jeg aldri bruker noen rusmidler bortsett fra litt champagne. Men ja tusen takk for komplimentet. Ha en fin kveld! Du spør jo etter en lege som lett skriver ut A og B preparater, hva forventer du at folk skal tro om deg? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Bare glem det med en *lettvindt* lege. Hvordan går jeg frem for å få den beste legen som er tilgjengelig? Bor ved Carl Berner hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bare glem det med en *lettvindt* lege. Hvordan går jeg frem for å få den beste legen som er tilgjengelig? Bor ved Carl Berner hvis det har noe å si. Om du vil ha en snill og meget dyktig lege i nærheten vil jeg anbefale Schous Legene. Maartmann og Moe er begge meget hyggelig og sypatiske mennesker. Hvordan de er i forhold til medisin kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Bare glem det med en *lettvindt* lege. Hvordan går jeg frem for å få den beste legen som er tilgjengelig? Bor ved Carl Berner hvis det har noe å si. Om du vil ha en snill og meget dyktig lege i nærheten vil jeg anbefale Schous Legene. Maartmann og Moe er begge meget hyggelig og sypatiske mennesker. Hvordan de er i forhold til medisin kan jeg ikke svare på. Hehe, men jeg trenger ikke sympati eller noe, trenger noen som vet hva de snakker om;) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå skrev jeg da meget dyktig også da Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Noen fler forslag? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg tror egentlig du her er på utkikk etter en lege som ikke vet hva han snakker om. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg tror egentlig du her er på utkikk etter en lege som ikke vet hva han snakker om. Nah, VAR det, men ikke nå lengre. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Trådstarter har vært innom tråden uten å følge moderators anmodning om å endre emnetittelen. Av den grunn stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg