RasmusKRiis Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Lekte litt med lys, hva synes dere? f/16 20 sec ISO 100 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Dette likte jeg veldig godt. Er en tøff effekt som jeg synes du har gjort på en veldig kul måte. Skal jeg klage på noe, må det være at jeg gjerne skulle sett resten av kroppen på fela. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Oi! Jeg tenkte at det måtte være noe sånt med det samme jeg så tittelen. Jeg liker bildet, men kunne også godt ha tenkt meg å se litt mer av fiolinen. Dog kanskje ikke hele.. Jeg prøvde meg på et liknende bilde med min egen fiolin for noen år siden, men klarte det ikke på langt nær like bra... Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 det var litt stilig ja, men jeg hadde gitt noen millimeter mer rom i bunn av bildet. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Veldig stilig effekt, tøft bilde. Du har speila halve fiolinen? Ser det er litt stort mellomrom mellom de midterste strengene. Som de andre også sier, ville gjerne sett litt mer av den nederste fiolindelen. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Veldig stilig effekt, tøft bilde. Du har speila halve fiolinen? Ser det er litt stort mellomrom mellom de midterste strengene. Som de andre også sier, ville gjerne sett litt mer av den nederste fiolindelen. Ja, har speile den, ser den sorte stripa nå, ordna på det på pcen min. Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Artig bilde! Hvordan får man forresten til en slik effekt? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Artig bilde! Hvordan får man forresten til en slik effekt? Er ikke så vanskelig, du må ha et helt mørkt rom og en lommelykt. Du setter et veldig høyt lukkertall (rund 15 - 30 sec), så "maler" du detr du skal ta bilde av med lommelykten. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Morsomt speilet bilde - liker effekten - den ujevne refleksjonen i fiolinen får meg til å tenke på lyn og gnister - en elektrisk fiolin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå