Gå til innhold

Noen spørsmål om Windows 7.

Anbefalte innlegg

Hei :)

1. Jeg lurer på om det finnes noen snarvei til og bytte bruker i Windows 7?

2. Også lurer jeg på om viss jeg setter Windows til og oppdatere seg selv, vill det da gå an at pc'n slår seg av automatisk etter oppdateringer eller kommer det et skilt først og spør om jeg vill restarte?

3. Når jeg bruker Remote Desktop, også skrur jeg på pc'n jeg skal styre uten og logge meg inn også går jeg på en annen pc også logger jeg på via Remote Desktop, da blir skjermoppløsningen utrolig lav, men viss jeg går på den som skal bli styrt også logger jeg på FØRST også logger jeg på via Remote Desktop, da blir skjermoppløsningen normal. Noen som vet hvorfor?

4. Når kommer RTM'en ut? Altså når blir den kompilert? Har hørt rykter om 16. Juni, er dette sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4. Når kommer RTM'en ut? Altså når blir den kompilert? Har hørt rykter om 16. Juni, er dette sant?

Den endelige versjonen kommer22. Oktober :)

De andre vet jeg desverre ikke, da jeg ikke sitter på Windows 7 PC-en nå

Vet at den kommer til salgs 22. oktober, bare lurer på om når RTM'en blir ferdig hos Microsoft, altså når den er ferdig kodet og ligger ferdig på en server hos Microsoft.

Den vil restarte etter instalasjon av oppdateringer er ferdig, du vill få varsler om og utsette installasjonen, men hvis du ignorer dem vil den restarte seg selv etter hvis antall tid.

Viss jeg har det slik at den ser etter oppdateringer kl. 3 på natten, vill pc'n da være avslått når jeg står opp i 11-12 tiden?

Lenke til kommentar

Nei den vill ikke slå seg av automatisk, den vil kun se om det er nye oppdateringer, er det ingen så skjer ikke noe, er det noe så vil den instalere hvis valgt til automatisk og retarte pc hvis nøvendig.

jeg kan ta feil, men som jeg har sett så vil den ikke slå seg av kun restarte seg selv etter instalasjon som trenger og restarte.

Lenke til kommentar
Nei den vill ikke slå seg av automatisk, den vil kun se om det er nye oppdateringer, er det ingen så skjer ikke noe, er det noe så vil den instalere hvis valgt til automatisk og retarte pc hvis nøvendig.

jeg kan ta feil, men som jeg har sett så vil den ikke slå seg av kun restarte seg selv etter instalasjon som trenger og restarte.

OK ;)

Lenke til kommentar
Hei :)

1. Jeg lurer på om det finnes noen snarvei til og bytte bruker i Windows 7?

win + L, slik som i alle andre windowsversjoner :)

2. Også lurer jeg på om viss jeg setter Windows til og oppdatere seg selv, vill det da gå an at pc'n slår seg av automatisk etter oppdateringer eller kommer det et skilt først og spør om jeg vill restarte?

Du får alltid spørsmål først. Men om PC'en står på om natten og du ikke er til stede kan du oppleve at du kommer tilbake til en restartet maskin med en beskjed om at den var automatisk restartet på grunn av viktige oppdateringer.

Men dette er vi jo vant med :)

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...