isetan Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg bruker malen jeg Ønsker meg en tv, men ønsker ikke å punge ut så veldig mye. Bor på hybel, så krever ingen supergod tv. Avstanden mellom meg og tv blir ca 1-2m, så det er ikke innmari mye. Vet egentlig ikke så mye om flatskjermer, så håpet på å få litt svar her inne. Noen som vet om det er visse perioder det er billigere å kjøpe tv på, som f.eks på høsten? Takker for hjelp! Forresten, åssen er det med nrk lisens når man kjøper tv (har aldri kjøpt tv før)? Er det forskjell på å kjøpe tv i butikk og nett? De jeg kjenner har kjøpt tv på nettbutikk, og registrert det i sitt eget navn og ikke fått noen nrk lisens i posten. Størrelse: 30/32" Prisklasse: Ca.3000 kr - 3500kr. Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD/Plasma/vga utgang/takle hd Hva slags kildesignal har du? kabel-tv Hva annet enn tv skal du bruke den til? Spill, film Skal du koble til pc? jepp Endret 16. juni 2009 av isetan Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=119249# Lenke til kommentar
isetan Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=111992 Er denne noe bra? Blir man automatisk innmeldt til Nrk når man kjøper tv fra nettbutikk? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 nrk blir innmeldt automatisk ja... all info om deg som du registrer som bruker på nettbutikken sendes Lenke til kommentar
isetan Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hm..en venn av meg kjøpte en tv fra netshop. Men han har ikke fått noen innkreving av nrklisens. Men han er folkeregistrert på hjemmeadressen sin... har det noe å si kanskje? Der betaler jo de allerede nrklisens. Ingen andre som har noen tips om tv'er? Endret 16. juni 2009 av isetan Lenke til kommentar
brrah Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bestill i faren/moren din sitt navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå