Gå til innhold

For oss som venter på America's Army 3


Anbefalte innlegg

Noe rart der MrLee. :p Usikker på hvilken jeg skal ta, litt vanskelig å vite ettersom det kan komme noe utrolig kult og noe veldig dårlig i de to andre levlene av en MOS... F.eks M249-MOS'en er ikke like tøff som å kunne spille sniper eller full-auto M4, men kanskje level to er noe kult.

 

Men kunne jeg fått en konfirmasjon på at dere også kun kan spille Obstacle course, Basic Rifle, Weapons Familiarisation, Combat Lifesaving og MOUT? (Bilde lenger opp). Dumt de andre ikke er unlocked, syntes noen av de ser utrolige spennende ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe rart der MrLee. :p Usikker på hvilken jeg skal ta, litt vanskelig å vite ettersom det kan komme noe utrolig kult og noe veldig dårlig i de to andre levlene av en MOS... F.eks M249-MOS'en er ikke like tøff som å kunne spille sniper eller full-auto M4, men kanskje level to er noe kult.

 

Men kunne jeg fått en konfirmasjon på at dere også kun kan spille Obstacle course, Basic Rifle, Weapons Familiarisation, Combat Lifesaving og MOUT? (Bilde lenger opp). Dumt de andre ikke er unlocked, syntes noen av de ser utrolige spennende ut!

 

Så en post på AA3 web forumet at de hadde unlocket alle tier 1 MOS fordi de hadde problemer med training serverene og ba alle instendig on å IKKE kjøre training oppdrag..

 

Pokker, jeg som trodde jeg fikk alle :p

Lenke til kommentar

Heh, ja, stemmer det... Tar moroa vekk å få prøvd alt med en gang. Syntes også traininga skulle vært vanskelig, så det faktisk blir en meritt å klare Marksman. Skal ikke så mye til for å stå på de forskjellige nå.

 

Fikk prøvd online ordentlig i går, og et par ting skuffer meg. For det første er ikke lyden så god jeg hadde håpet. Joda, miljømessig blir den reflektert bra, men selve lydene er av "dårlig" kvalitet, hadde håpa på litt mer umph fra våpna. Eksplosjonene høres bra ut, men våpenlydene syntes jeg høres vel digitale og repetetive ut... :hm:

Lenke til kommentar

les over.

 

Forøvrig så er vel lyden av 5.56mm på en M16 relativt kneppen i forhold til 7.62mm og G3? Nå har jeg bare hørt M16 på skytebanen ingame. Og lyden blir jo litt annerledes når du skyter kontra å stå ved siden av en som skyter, så om de har fått frem dette bra vet jeg ikke har ikke kommet meg online.. :/

Lenke til kommentar

Hallo.

Eg er ny til America's army og har ikkje prøvd noko annet enn demoen av 2'en, som eg ikkje heilt fekk teken på. Liker spel som Battlefield, men synes det blir for lite lagarbeid. Har høyrd at America's army fokuserer på lagarbeid og det var det som fekk meg interresert (i tillegg til at det var gratis :p). Er det nokon som kan fortelja meg litt om America's army?

Lenke til kommentar

Treningen på versjon 3.0 (jeg vil ikke si det er AA 3) er utrolig mye lettere enn på den forrige versjonen.

Resten kan jeg dessverre ikke si noe om ettersom jeg ikke har klart å komme meg online enda ;)

 

Men det jeg spillte av AA2.0 så var det ikke så mye teamwork i sikte. Men det var høy intensitet, grei realisme og en ganske høy læringskurve når du kom ut mot folk som hadde endel mer honour enn deg...

Lenke til kommentar

Spørs helt hvordan du spiller når det kommer til teamwork, hvis du er sammen med en clan som er litt seriøse blir det veldig mye teamwork, når folk i clanen er så samles de somregel på samme sever og legger stategier på ventrilo/teamspeak

 

Hvis du derimot bare spiller alene blir det en del mindre teamwork da man ikke har tid eller mulighet til å planlegge noe særlig.

 

MEd andre ord tror jeg at jeg skal se etter en clan igjen hvis jeg begynner å spille så aktivt som jeg gjorde før.

 

Edit: nå fant jeg ut hvordan mna kunne finne det gamle brukernavnet/passordet, var på http://aaotracker.com og trykket bare glemt passord :roll:

 

Edit2: her selvfølgelig et annet brukernavn der enn selve spillet -_- noen som har noen ideer annet enn å laste ned AA2 og finne det ut, det tar allt for lang tid. Er det eventuelt noen som har det installert som gidder å hjelpe meg? bare send pm

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Heisann vi i NST clanen har spillt American army = AA i 3 år nå, og søker spillere vis noen er intressert da :)

Jeg selv har holdt på i 6 år og har nå godt halveis over til AA 3.x (spiller forsatt 2.x pga mye bugs i AA 3.x enda) og var beta tester for AA 3.x.

 

vi har lagt ut en Rekruttering her :

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1125696&hl=

 

multisync: jeg har sendt deg en pm så skal jeg hjelpe deg med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...