Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg hadde gått opp en rank (fra 0 til 1), fikk skutt en venn på skytebanen (museknappen hang seg opp), og gikk ned en rank tilbake til 0. Kom faktisk i et slags fengsel, noen som veit om dette vil ha noe innvirkning på seinere trening? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg hadde gått opp en rank (fra 0 til 1), fikk skutt en venn på skytebanen (museknappen hang seg opp), og gikk ned en rank tilbake til 0. Kom faktisk i et slags fengsel, noen som veit om dette vil ha noe innvirkning på seinere trening? Jeg skjøt en venn på den første skytebanen, og kom i fengsel... Greit nok... så kom jeg i hovedmenyen, og kun hinderløypa var låst opp... Greit nok, jeg skjøt jo en fyr i hodet midt i treninga... Men når jeg hadde klart både skytebanen og hinderløypa en gang til, kom jeg ut i hovedmenyen igjen, selv om jeg valgte å fortsette til neste bane... Og da var det kun hinderløypa som var ulåst... Det jeg hadde kommet igjennom var ikke lagret... Wtf? Lenke til kommentar
Berga Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg hadde gått opp en rank (fra 0 til 1), fikk skutt en venn på skytebanen (museknappen hang seg opp), og gikk ned en rank tilbake til 0. Kom faktisk i et slags fengsel, noen som veit om dette vil ha noe innvirkning på seinere trening? Jeg skjøt en venn på den første skytebanen, og kom i fengsel... Greit nok... så kom jeg i hovedmenyen, og kun hinderløypa var låst opp... Greit nok, jeg skjøt jo en fyr i hodet midt i treninga... Men når jeg hadde klart både skytebanen og hinderløypa en gang til, kom jeg ut i hovedmenyen igjen, selv om jeg valgte å fortsette til neste bane... Og da var det kun hinderløypa som var ulåst... Det jeg hadde kommet igjennom var ikke lagret... Wtf? Har akkurat samme problem selv :S Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Men når jeg hadde klart både skytebanen og hinderløypa en gang til, kom jeg ut i hovedmenyen igjen, selv om jeg valgte å fortsette til neste bane... Og da var det kun hinderløypa som var ulåst... Det jeg hadde kommet igjennom var ikke lagret... Wtf? Ditto.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Da er det et vanlig problem.... Fins det noe løsning på dette? EDIT: Nå er plutselig hinderløypa og første skytebane gjort... Så nå kan jeg ta de neste treningene... Tok bare litt tid før de ble låst opp.... EDIT2: For et bugga spill! Først kvalifiserer jeg meg med 3 våpen... Expert nivå... Så kommer det opp at jeg faila på alle... Så prøver jeg på nytt... Expert på granatkaster, og nå kvalifiserer jeg med M249... Men tror du jeg kan ta opp våpenet? Nei! Endret 19. juni 2009 av kjermy Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Regner med det hele skyldes en syk hamring på databaseserveren deres. Er bare å regne med når ett slikt spill lanseres det. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Regner med det hele skyldes en syk hamring på databaseserveren deres. Er bare å regne med når ett slikt spill lanseres det. Ja, men det er svært skuffende at spillet ikke er spillbart på nåværende tidspunkt. Det er jo ikke mulig å komme nn på online-delen av spillet heller... Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Herregud, 100% på M249 qualification... Failed. 4/6 på M67.. Failed. Mens på M320, 4/6? Pass! Irriterende at det er så mange bugs og flaws ute og går. Hvertfall med ting som er så vitale, en og annen grafisk bug kunne jeg overlevd, men det er jo ikke noe vits i å spille, man kommer jo ikke videre... Endret 20. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
celidog Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jesus svarte, dere griner som noen små drittunge piker! Hold dere til AA 2.8 til nå, og vent noen 2-5 dager - det kommer en patch som skal fikse training/logge inn server så snart som mulig. Og spillet er jo HELT nytt, og det er gratis - vær glad dere får noe i det hele tatt av dem. Endret 20. juni 2009 av celidog Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tror nok vi må vente litt lenger enn 2-5 dager dersom ryktene om at Dev-folka er sparket er sanne... Problemet ligger i release date, spesifikt når. Hvorfor slipper de ut et spill som ikke er ferdig? Selvfølgelig er det problemer ved release, men det er jo kun deres egen skyld. Når var det beta kom? Ikke mange ukene siden, det er jo alt for liten tid til å ta imot informasjon om hva som er feil; og når det attpåtil var alt for få betatestere, da er det ikke rart spillet er så uferdig som det er. Det hadde jo ikke vært verre enn å utsette release et par uker. Heller det og få et litt ferdigere produkt. Men det er som du sier, det er gratis (godt støttet av 'Join The Army', men riktignok) så vi får være litt tålmodige. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Skulle ikke dette spillet kommme ut 17. Juni? Men spillet er forstatt kun tiljengelig som Pre-Load på Steam... What to do? Lenke til kommentar
Berga Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Spillet er tilgjengelig nå, så det skal være mulig å laste det ned. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Skulle ikke dette spillet kommme ut 17. Juni? Men spillet er forstatt kun tiljengelig som Pre-Load på Steam... What to do? Restart Steam. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er en nødt til å bruke steam på dette spillet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nei, det er mulig å laste ned utenom også. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er det noen som har greid å komme seg online, og fått spilt onine-delen av spillet ennå? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har ikke kommet forbi del 3 av treningen ennå, men ikke p.g.a mangel på ferdigheter Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hehe... Er et par timer før det du akkurat har gjort blir registrert. Litt vanskelig å vite når du ikke har klart det og når man bare må vente. Til og med når det står failed kan du jo ha klar det. Jeg må si det jeg har sett til nå har vært positivt. Dersom du tar vekk alt du tenker på av bugs og problemer er spillet bra designet, lyden topp og det visuelle ikke alt for dårlig heller. Så i nytt lys; når vi får en authentication-hotfix har jeg store forhåpninger til dette! __________________________________ Noen som har valgt MOS enda? Alle virker så spennende, og vanskelig når vi ikke vet hva som er tier 2 og 3... Tenker litt på Marksman, men grenadier er jo kult og. Alle er kule. Choices, choices.. Enda et spørsmål; jeg regner med deres training ser sånn ut og? At man bare kan velge de som er ticket av grønt nå som jeg har tatt de? De andre kan man ikke starte.. Ellers går jeg glipp av mye rart.. Fikk jeg sjansen til å skryte av expert og. Den var i overkant lett da... Endret 20. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Whohho, så SATANS bugga det er. Får ikke starta en skjit før spillet kræsjer, satser på at det blir patcha i nærmeste framtid. Ergratis så har vel egentlig ingenting å klage på. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Kommet meg gjennom BCT, valgte M4 MOS. klarte Expert på den også, men som vanlig ikke registrert enda. Edit: hmm, da var experten min registrert, og det ser ut til at de andre tier 1 tingene også er unlocket??? Endret 21. juni 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå