Gå til innhold

LG 50" Plasma-TV 50PS3000 - Slå til nå, eller vente på skattepengesalg?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har kikket litt på LG 50" Plasma-TV 50PS3000 (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445411) som de har på tilbud hos Komplett nå denne uken. Frem til søndag klokken 23:59 regner jeg med. Jeg har for tiden en 32" LCD Tatung (den som "alle" her kjøpte for et par år siden), som jeg er sånn tålelig fornøyd med. Denne gangen har jeg lyst på noe litt større. Saken er at det er jo 20% rabatt på denne TV'en, men så har jeg en følelse av at det kommer til å bli mye tilbud på LCD, LED LCD og Plasma-TV'er med en gang skattepengene kommer - og det er jo under to uker til.

Dillemmaet er vel egentlig om jeg skal slå til på dette tilbudet, eller håpe at Elkjøp, Komplett eller en av de andre kjedene kliner til med tilbud til skattepengemottakerene... Noe sier meg at jeg burde vente 1-2-3 uker med å bestille TV, men samtidig frister det fryktelig mye med TV - .

Håper på noen kloke svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil alltid dukke opp noe bedre hvis man bare venter litt. Vanligvis synker ikke prisene før det kommer nye modeller som danker ut de gamle. Det skjer på høsten og sent vinterstid. Eksempelvis kan du kjøpe flere av fjorårets tv-er til gibortpriser. Generelle tilbud og kampanjer vil dukke opp fra tid til annen igjennom hele året.

Hvis du vil ha en billig LED tv så må du trolig vente til høsten, men det er ikke før på nyåret du vil kunne skaffe deg en 6 – 7 serie fra Samsung til en rimelig pris.

Lenke til kommentar

Okei, så hvis jeg har lyst på en ny TV nå i sommer er det egentlig bare å slå til med en gang jeg kommer over et tilbud jeg er tilfreds med?

Hadde belaget meg på masse skikkelig gode tilbud i slutten av måneden jeg da, men da kan jeg hvertfall begynne å se meg litt rundt etter en skikkelig TV. Er jeg heldig kliner Komplett eller Netshop til med et skikkelig godt uketilbud i morgen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...