fro3fro3 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei, har nettopp fått min Kymco Vitality scooter. Anngående innkjøring; Scooteren er jo begrenset på alle mulige måter etter norske regler, noe som bør betyr at når jeg gir bånn gass så yter motoren i realiteten kanskje bare 60-70%. Betyr det at man fremdeles må være forsiktig under innkjøring, eller er det bare å gi bånn gass da bånn gass egentlig bare er 70% av maks ytelse, og sånn sett uproblematisk i forhold til innkjøring? Hvor lenge og hvordan har dere kjørt inn deres scooter? Mvh Frode. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Varm alltid opp mopeden før du skal ut og kjøre. Unngå "hurtige" akselerasjoner og bakker. Ikke hold bånn gass og ihvertfall ikke i nedoverbakker. Etter 40-50 mil er det bare å kjøre på, men husk fortsatt å varme opp. Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Da skal jeg prøve på det. Sliter litt med å unngå bakker da jeg bor på toppen av en ganske høy ås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå