Netcool Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei, Jeg har en Acer Aspire 5720Z og føler det er kun problemer med pcen. Det første jeg la merke til var at pcen ble utrolig fort varm, føles ut som den tar fyr hvert øyeblikk. Jeg sendte den først inn for og se om det var noen feil med viften eller noe, og det endte opp med at jeg måtte betale 700kr for ingenting. Andre gangen sendte jeg pc-en inn for harddisken ble ødelagt(1000kr), og etter det har pc-en min oppført seg rart. Nå tar det ca. 15min og starte den opp, jeg sliter med lyden (den begynner og skurre når jeg hører musikk / ser film) og jeg føler skjermkorte svikter, det er akkurat som om der er færre piksler eller dårligere oppløsning. Jeg ser vertfall firkanter og sånn når jeg ser film. Nå lurer jeg bare på om noen har noen tips for og fikse dette uten og bruke noe spesielt mye penger på det. Jeg føler jeg har brukt nok. Håper på positiv tilbake melding Lenke til kommentar
«Quattro» Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Er mye mulig at du trenger å oppdatere drivere, hvis du går inn på Acer sine sider, og finner pcen din. Så kan du prøve å oppdatere skjermkort driver, og eventuelt alle andre drivere du har behov for å oppdatere. Endret 14. juni 2009 av «Quattro» Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Smisk". Lenke til kommentar
Netcool Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Smisk". Ok skal huske på det Takk, jeg skal se nermere på det. Lenke til kommentar
Netcool Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg installerte driverene, men lyden skurrer fortsatt. Mulig brent kjermkort?... Et annet problem oppstod idag når jeg skulle formatere pc-en, Etter jeg byttet ut harddisken så mistet jeg en del acer programmer, og Erecovery var en av dem. Når jeg prøvde og laste det ned fra acer sin side kom det opp " Not D2D System, Erecovery cannot be installed ". Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
«Quattro» Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvis du googler etter Not D2D System, så kan det være du finner ut noe. Kan jo og prøve telefon supporten til acer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå