Sundbo Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som har noen tenåringsdramaserier å anbefalle? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Kjenner et par tre som ser på Skins. De sier det er bra, hva vet jeg. Går på NRK3 onsdager 20:40. edit: ser ut som den har fått jevnt over god kritikk... 8,9 av 10 på imdb er nokså sjeldent http://www.imdb.com/title/tt0840196/ Endret 14. juni 2009 av BooBass Lenke til kommentar
Bango Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Anbefaler virkelig skins. De to første sesongene er helt fantastiske og har får meg alltid i godt humør. Send PM om du vil få tak i de raskt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Anbefaler Veronica Mars. Mange greie karakterer, stor variasjon i plots også. Alt fra folk som sliter med matte, til massemord og annet. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 the OC er topper kaka for min del, en helt fantastisk serie som bare MÅ ses. Man blir hekta ganske fort, husker jeg satt og så på episode etter episode, tok ikke mer enn noen dager før jeg hadde sett sesong 1 ferdig. One tree hill er også verdt å få med seg, en meget god ungdomsserie , den holder seg meget bra i 4 sesonger. Men fra sesong 5 så begynner den å gå nedover. Lenke til kommentar
Sundbo Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 the OC er topper kaka for min del, en helt fantastisk serie som bare MÅ ses. Man blir hekta ganske fort, husker jeg satt og så på episode etter episode, tok ikke mer enn noen dager før jeg hadde sett sesong 1 ferdig. One tree hill er også verdt å få med seg, en meget god ungdomsserie , den holder seg meget bra i 4 sesonger. Men fra sesong 5 så begynner den å gå nedover. Sett det, sesong 5 og 6 av oth er knall bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå