Data-Geir Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Enig. Jeg må på grunn av jobbsystemer bruke IE på full pupp når jeg surfer innom derfra, og føler derfor at jeg bidrar med mitt. Når jeg kommer hjem vil jeg slippe å bøye meg forover, så det blir mest utlandet for min del også. 1 Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvis du MÅ blokkere alle annonser fra HW og fortsatt unngå deres sperre rundt adblock brukere, så kan du bruke Anti-AdBlock Killer som du kan laste ned herfra: http://userscripts.org/scripts/show/155840 Under install can du se hvordan du installerer den^^ Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Noen må ha blitt sint og frustret http://www.corsair.com/it/power-supply-units/rm-series-power-supply-units/rm-series-rm550-80-plus-gold-certified-power-supply.html?___store=it&___from_store=en er det noen annen grunn at HW.no linker italiensk reklame ? Dette vil nok bli korrigert hurtig nok! Endret 13. september 2013 av Ultra Verba Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ser ut som flashblock fortsatt tar reklamen til hw.no uten at deres filter reagerer på det. Så selv med reklame fra hw.no åpnet i adblock så sperres den fortsatt av flashblock. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg gjorde det første - ironien i at AdBlock blokkerer blokken som blokkerer AdBlock er herlig. Som i en uendelig løkke? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Enig. Jeg må på grunn av jobbsystemer bruke IE på full pupp når jeg surfer innom derfra, og føler derfor at jeg bidrar med mitt. Når jeg kommer hjem vil jeg slippe å bøye meg forover, så det blir mest utlandet for min del også. Adblock plus finnes til IE Endret 28. september 2013 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå