Robocoop Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 link berlingske Vil ikke vises om du bruker ad-block i FF. Ser ut som runddansen fortsetter. Man sperrer reklame - blir selv sperret - sperrer igjen o.s.v................ Snart kommer vel norske aviser etter. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Heftig. Da venter vi bare på en oppdatering som gjør adblokkerene mer usynlige for nettsteder. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Et tilffelle utgjør ikke en trend. Men adblockbrukere er det så få av at jeg ikke tror nettsider vil ta seg bryet på å legge til de nødvendige filtrene, noen som da må endres i takt når adblock utviklere får snus i dette og gjør endringer til hva som avdekker brukere av adblock Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er det ikke noe vei rundt dette? Jeg ser nemlig sida først men så redirectes jeg til den sida om addblocking. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det er Javascript-basert, lett å unngå. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er det ikke noe vei rundt dette?Jeg ser nemlig sida først men så redirectes jeg til den sida om addblocking. bruk noscript i tillegg. da kan de ikke sende deg til en ny side uten at du godtar det. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nice, det funker fjell og siden kan leses normalt. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hehe var ikke så vanskelig å unngå nei Lenke til kommentar
Fush. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 På Hardware.no er det følgende script som blokkerer AdBlock-brukere: http://www.hardware.no/js/adtech_ad.js Man kan jo enten definere dette scriptet som en ad i adblock, eller man kan skru av javascript i det store og det hele. Jeg gjorde det første - ironien i at AdBlock blokkerer blokken som blokkerer AdBlock er herlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Du kan da godt skrive hvordan man gjør det og. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Alt funker fett her Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Du kan da godt skrive hvordan man gjør det og. Finner det kjapt med ett søk på google. Endret 10. september 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Fush. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Du kan da godt skrive hvordan man gjør det og. I just did Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja, men hvordan gjør man det virkelig? Har prøvd å legge til den i adblock jeg, men skjer ingenting. Så et eller annet gjør jeg feil. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De kan i det minste informere lesere om dette på forhånd. 1 Lenke til kommentar
uGn Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Legg til: @@adtech_ad.js manuelt i adblock (options -> customize) 3 Lenke til kommentar
enhet Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 der røyk norske hardware siden min, dra til h'''¨\+'e norge, Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Legg til: @@adtech_ad.js manuelt i adblock (options -> customize) Takk! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Da ser det ikke ut til at det holder å legge til @@adtech_ad.js lengre. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sidene til TEK-nettverket er jo helt sprø og nå. Løsningen min ble å fjerne bokmerket. Utlandets nettsider kaller med duggfriske oppdateringer og null nagging... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå