Gå til innhold

Sal og service/reiselivsfag på vitnemålet?

rakfish

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg gikk sal og service første år, reiseliv andre år og allmenn påbygging tredje året.

Det jeg da lurer på er om programfagene fra yrkesfag linjene vil komme med på vitnemålet?

Og en annen ting jeg lurer på; jeg hadde engelsk både i første og andre klasse. Hvilke av disse to karakterene kommer da på vitnemålet? Hadde også spansk i andre klasse. Vil den også komme med?

Dette ble en del spørsmål på en gang men håper noen tar seg tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg gikk sal og service første år, reiseliv andre år og allmenn påbygging tredje året.

Det jeg da lurer på er om programfagene fra yrkesfag linjene vil komme med på vitnemålet?

Og en annen ting jeg lurer på; jeg hadde engelsk både i første og andre klasse. Hvilke av disse to karakterene kommer da på vitnemålet? Hadde også spansk i andre klasse. Vil den også komme med?

til å gå ut i lære eller studere videre?

Lenke til kommentar
Hei

til å gå ut i lære eller studere videre?

Jeg har ingen planer om å gå lærling så skal studere videre.

Men takker for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...