rakfish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei Jeg gikk sal og service første år, reiseliv andre år og allmenn påbygging tredje året. Det jeg da lurer på er om programfagene fra yrkesfag linjene vil komme med på vitnemålet? Og en annen ting jeg lurer på; jeg hadde engelsk både i første og andre klasse. Hvilke av disse to karakterene kommer da på vitnemålet? Hadde også spansk i andre klasse. Vil den også komme med? Dette ble en del spørsmål på en gang men håper noen tar seg tid til å svare Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ja programfagene vil være med. Engelsk andre år vil være med. Spansk vil nok også være med. Spesielt å ha ekstraspråk på yrkesfag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Joker91: ganske logisk at reiseliv har språkfag. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei Jeg gikk sal og service første år, reiseliv andre år og allmenn påbygging tredje året. Det jeg da lurer på er om programfagene fra yrkesfag linjene vil komme med på vitnemålet? Og en annen ting jeg lurer på; jeg hadde engelsk både i første og andre klasse. Hvilke av disse to karakterene kommer da på vitnemålet? Hadde også spansk i andre klasse. Vil den også komme med? Dette ble en del spørsmål på en gang men håper noen tar seg tid til å svare til å gå ut i lære eller studere videre? Lenke til kommentar
rakfish Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Hei Jeg gikk sal og service første år, reiseliv andre år og allmenn påbygging tredje året. Det jeg da lurer på er om programfagene fra yrkesfag linjene vil komme med på vitnemålet? Og en annen ting jeg lurer på; jeg hadde engelsk både i første og andre klasse. Hvilke av disse to karakterene kommer da på vitnemålet? Hadde også spansk i andre klasse. Vil den også komme med? Dette ble en del spørsmål på en gang men håper noen tar seg tid til å svare til å gå ut i lære eller studere videre? Jeg har ingen planer om å gå lærling så skal studere videre. Men takker for svar! Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) edit: leste akkurat på samordnaopptak.no at jeg har missforstått. stemmer vist som joker91 skriver Endret 14. juni 2009 av datastol Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Joker91: ganske logisk at reiseliv har språkfag. Jeg leser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå