milan Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 :oops: Disse "vinklene" hvordan får jeg de ut slik at de kan klemmes fast under bordet... Det står noe om å stramme 3 skruer, finner bare den en skrua...finner ikke noe til de to nevnte "vinklene" Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvilket av Momo rattene er det snakk om? Den nye typen? Eller den gamle typen? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvis det er MOMO Racing du snakker om så sitter det to skruer under dekselet på toppen av basen (der det står Logitech). Klem på to sider av dette og løft opp. Lenke til kommentar
milan Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Ja, det er racing. Har funnet ut av det, men takk for svar. Mulig jeg er litt fjern, men det var litt vanskelig å finne ut at en kan løfte av dette deksele. Lenke til kommentar
Assman Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Du er ikke den eneste... Fikk plutselig en a-ha opplevelse her. Har prøvd ALT for å få løs de beina. (Untatt dekselet på toppen selvsagt!) Føler meg mindre begavet nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå