Keiseren av Grønland Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei. Jeg har en nettside med en Wordpress blogg. Jeg kunne tenke meg å lage noen annonser eller reklameplasser på den. Sånn type "din annonse her", men vet ikke hvordan jeg plasserer disse. Skal jeg sette dem inn i index.php kodingen? Eller vil det ødelegge alt? Jeg valgte Wordpress for å slippe å kode egentlig. Har Wordpress en egen funksjon for å sette inn bilder hvor som helst? Eller er det best å gjøre manuelt? Jeg har null peiling på PHP. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det beste er vell og henvende seg i webprogramvare delen eller php delen av forumet. Det du kan gjøre er og finne en plugin som tar seg av slike ting i wordpress. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Greit, jeg postet feil. Noen må gjerne flytte den til PHP delen. Jeg trodde "Web design" skulle være riktig sted men da var jeg visst ikke smart nok. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 jada Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Du må nok inn i templatene for å fikse reklamebannere og sånn, ja. Ikke så veldig komplisert egentlig, du skal ikke trenge å kunne noe særlig PHP for å endre på templates, akkurat. Jeg vil foreslå at du tar en titt i the allmighty Wordpress Codex, der står det mye for både nybegynnere og viderekomne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå