Bruno Mars Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Foreldrene mine har en ganske ny Honda CR-V som har noen stygge riper etter å ha bli påkjørt mens vi var å handlet. Honda sier at å bytte frontfangeren og delen over hjulbuen vil koste over 10 000,-. Men jeg tenker - vil det ikke være lettere og billigere å sende bilen til et lakksenter eller noe? Bilde: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Uten å ha sett skaden irl vil jeg tro mye av det er lakk fra den andre bilen? I så fall kan clay, lakkrens og polish gjøre en del, men er det noen sprekker e.l der? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Ser ut som at lakken er ganske borte oppe på hjulbuen med di to bulkene, men de andre ser relativt greie ut. Hvis du har litt utstyr selv kan du prøve å fikse litt(clay etc som pluggen sier) men jeg tror at en tur til et lakkeringsverksted trengs, må uansett få tak i noe til å dekke over alt rent metall fort som svint. Endret 14. juni 2009 av Larssv Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Men å høre med et lakksenter vil sannsynligvis uansett lønne seg? Har aldri brukt sånn clay og slikt men jeg skal se på det. Jeg prøvde foresten å bruke noe "Scratch remover" fra biltema, men som forventet så hjalp det minimalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå