elgitar666 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei, jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge inn tråden men jeg prøver denne. jeg har tenkt å bestille GTA IV til PS3 fra Lefdal.com. Men vis jeg bestiller og taster inn kort nummer, vil det bli levert på døren eller vil jeg få den i postkassen? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
titbit Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Arrester meg gjerne, men såvidt jeg har forstått det blir det meste som selges fra lefdal.com sendt pr post. Et ps3 spill er jo også såpass lite at det går i en medium konvolutt. Du kan nok med andre ord regne med å få det i postkassen din... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Enten som brev (i postkassen) eller postpakke (hentes på postkontoret). Du kan velge hvilken (tror jeg). Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Enten som brev (i postkassen) eller postpakke (hentes på postkontoret). Du kan velge hvilken (tror jeg). ja det stod et alternativ (send som brev) og et annet (Hentes på postkontoret). Grunnen til at jeg lagde tråden er at mamma må ikke se at det er 18 års grense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå