Oovz Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg skal ha ny PC, og har lyst på et heftig skjermkort. Vil helst ha Radeon 9800 PRO, men det ser jo ut som det er rimelig uaktuelt, siden det står som "antatt" en eller annen dato. Gainward FX 5800 ultra sto jo som antatt i nesten fire måneder. Det er jo dumt å kjøpe 9700 nå, fordi den vil synke i pris med en gang 9800 kommer. Noen som har noen peiling på når 9800PRO kommer i butikkene, og noen som har noen tips på hva jeg burde gjøre?? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Vent på Radeon 9800. Har ikke hørt noe om treg produksjon av den som saken var med GeForce FX, er faktisk noen på forumet her (tar jeg ikke helt feil) som har 9800 allerede. Så vent på 9800 Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg syns du burde vente et par måneder med å oppgradere, skjermkortet ditt takler enda alle spillene, og du sparer jo litt penger og med å vente en stund. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Driver å tenker på det selv, men det er vel bare å vente litt så blir vel kortene litt billigere. Tror jeg skal kjøpe et 9700 kort da, venter bare på bedre pris :wink: Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hei! Jeg har R9800 PRO og er storfornøyd.. Nå var jeg veldig tidlig ute med å bestille fra KOMPLETT.NO og disse 200 eksemplarene ble solgt ut i løpet av 2-3 dager. Men jeg tror ikke det vil ta så lang tid før de får inn flere når det gikk så greit unna... Vent på R9800 PRO, det er min anbefaling. Dessuten er R9800 PRO bedre enn GFFX 5800 ULTRA selv om klokkehastigheter er lavere. LØP OG KJØP! (så snart de får det inn! ) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 I utlandet får du nå bestillt ATI Radeon 9800 pro 256 mb minne versjon av kortet........hvorfor er de så treg i norge??? Jeg har egentlig lyst på en 256 mb versjon så jeg kan kjøre fsaa og aa/al på max uten problemer....men hvor i all verden kan jeg få bestillt et....? Noen som vet om et seriøst firma i usa e.l so mselger dette kortet? Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Komplett har hatt kortet inne, så det er ikke lenge før det kommer flere. Vent 1-2 uker så har nok flere det på lager. Har selv bestilt et fra PSData Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå