Gå til innhold

Vente på Radeon 9800 PRO?

Oovz

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny PC, og har lyst på et heftig skjermkort. Vil helst ha Radeon 9800 PRO, men det ser jo ut som det er rimelig uaktuelt, siden det står som "antatt" en eller annen dato. Gainward FX 5800 ultra sto jo som antatt i nesten fire måneder. Det er jo dumt å kjøpe 9700 nå, fordi den vil synke i pris med en gang 9800 kommer. Noen som har noen peiling på når 9800PRO kommer i butikkene, og noen som har noen tips på hva jeg burde gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei! Jeg har R9800 PRO og er storfornøyd.. Nå var jeg veldig tidlig ute med å bestille fra KOMPLETT.NO og disse 200 eksemplarene ble solgt ut i løpet av 2-3 dager. Men jeg tror ikke det vil ta så lang tid før de får inn flere når det gikk så greit unna...

Vent på R9800 PRO, det er min anbefaling. Dessuten er R9800 PRO bedre enn GFFX 5800 ULTRA selv om klokkehastigheter er lavere.

LØP OG KJØP! (så snart de får det inn! :p)

Lenke til kommentar

I utlandet får du nå bestillt ATI Radeon 9800 pro 256 mb minne versjon av kortet........hvorfor er de så treg i norge???

Jeg har egentlig lyst på en 256 mb versjon så jeg kan kjøre fsaa og aa/al på max uten problemer....men hvor i all verden kan jeg få bestillt et....?

Noen som vet om et seriøst firma i usa e.l so mselger dette kortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...