Gå til innhold

Outlook 2003 - legge til lyd i "bakgrunnen" på en mail

Anbefalte innlegg

Hei.

Ønsker mulighet for å kunne legge til en lydfil i bakgrunnen på en mail som jeg skal sende, som automatisk spilles av når mottaker åpner mailen.

Har forsøkt via: Ny mail - Sett inn - Objekt - Midi sekvens / alt wawe sound, har også prøvd samme sti med å bruke eksisterende lydfil, men det fungerer ikke.

Kan noen forklare meg gangen i dette?

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En tidligere kollega av meg sa at det er reservert en egen plass i helvete for de som lager nettsider som spiller av lyd og video automatisk når de åpnes i nettleseren (dvs. unntatt de sidene hvor det er åpenbart at det er det som er formålet). De som vurderer å lage e-post med lyd som spilles av automatisk har en plass under dem igjen. ;)

Når det er sagt: Det er ingen sikker måte å få til dette på. Det avhenger helt av hvordan mottakeren sitt system er stilt inn (heldigvis). I de aller fleste tilfellene vil det ikke fungere, på grunn av innstillinger (og programvare) hos mottaker.

Hvis du allikevel insisterer på å forsøke så si fra. Jeg har et par linker.

Lenke til kommentar
En tidligere kollega av meg sa at det er reservert en egen plass i helvete for de som lager nettsider som spiller av lyd og video automatisk når de åpnes i nettleseren

Hehe stemmer nok det. Nabocella til de som lager blinkende eller animerte Excel-celler. Like trist, bare med bittelitt bedre mat.

Beste hilsen Harald

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Jeg ser vel at for dere "troende" så finnes det en plass for meg som dere ikke ønsker å være....

Men....

Jeg hadde vel ikke tenkt at dette skulle være så alvorlig.

Hadde vel mer tenkt på å legge bursdagssangen i mailen til de jeg gratulerer, og kanskje en romatisk sang i en mail til fruen, altså nokså uskyldig bruk.

Jeg ser dog at dette kan misbrukes.

Jeg mottar jo fra tid til annen mailer med noe morsomt innhold, der musikken spilles av så snart man åpner mailen.

Til tross for de dystre ønskene fra dataguruene her på forumet, så tror jeg fortsatt at jeg vil prøve meg på dette, så Kjeklulf, du må gjerne gi meg noen dystre linker, og samtidig ønske meg lykke til der jeg sitter og brenner i helve..

Alternativt kan du jo bruke PM istedetfor, hvis det er slik at jeg besudler det edle forum med mine syndige aktiviteter.

På forhånd takk :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...