michael691 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei. Jeg lurer på nå som sommerferien er upon us, at vi (som har fått tildelt skolePC i år) må levere tilbake PC'en til skolen? PC'en fikk elevene for 900 kr og kan dermed få PC'en når man fullfører skolen. Men må man levere inn før sommerferien? VG1 Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dette ville jeg nok hørt med de ansvarlige på skolen din om. Men jobbet med drift av slike skole laptoper i ikt gruppen i en kommune i fjor sommer og der var i alle fall alle levert inn før sommeren for at de skulle bli oppgradert+++. Men som sagt, hør med de ansvarlige på skolen din Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Nei, siden du leier den som du antakeligvis gjør så skal de ikke ha den inn før du stopper og betaler eller bryter leieavtalen. jeg går ut ifra at du har skrevet under kontrakt eller noe sånt så da kan du i tilegg lese der hva slags krav skolen stiller og mest snnsynlig vil de purre på PCen hvis den skal inn før sommerferien. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Bruker det som hovedPC, så det blir litt leit hvis de tar den inn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå