Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Metall er mainstream, metal is not. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Metall er norsk, metal er engelsk. Fjord er norsk, fjord er engelsk. To like er engelsk, å like er norsk. Endret 13. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Hvilken mening hadde alt det der for tråden her? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Metall er jo bare fornorskinga og heilt korrekt i så måte. Einaste som kunne plage meg i den samanhengen må vere folk som sei metal, men skriv metall, eller omvendt. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg er ganske god i engelsk, både i tale og grammatikk. ORLY Metall er mainstream, metal is not. metall er metal. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Men metal er rett måte å skrive det på. Hvilken måte man sier det på, bryr ikke jeg meg om. @ indietrash YA RLY Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvilken mening hadde alt det der for tråden her? Oi, forveksla denne med randomness-tråden. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Metall er korrekt norsk rettskriving. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Men metal er rett måte å skrive det på.Hvilken måte man sier det på, bryr ikke jeg meg om. metall er korrekt på norsk. norsk er - som du kanskje vet - et annet språk enn engelsk. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Metall er korrekt norsk rettskriving. Visst man har respekt for musikksjangeren så skriver man Metal! Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Nei, har man respekt for språket sitt så skriver man mettall. Ellers kunne man bare ha skrevet engelks. Blir litt rart hvis man skal oversette hele ordet til norsk, tung metall, døds metall, svart metall, farts-metall o.s.v Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva har hvordan du staver et ord med musikk å gjøre? Jeg skjønner ikke problemet, alle forstår at man mener Metal om Man skriver metall. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Nei, har man respekt for språket sitt så skriver man mettall. Ellers kunne man bare ha skrevet engelks. Blir litt rart hvis man skal oversette hele ordet til norsk, tung metall, døds metall, svart metall, farts-metall o.s.v Du skrev jo det helt feil ihvertfall. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Nei, har man respekt for språket sitt så skriver man metall. Ellers kunne man bare ha skrevet engelsk. Blir litt rart hvis man skal oversette hele ordet til norsk, tung metall, døds metall, svart metall, farts-metall o.s.v Du skrev jo det helt feil ihvertfall. Har det noe med emnet å gjøre, vist du orker å lese hele innlegget så ser du at jeg skrev metall 5 ganger faktisk. Hold deg OT i din egen tråd i allefall. Ravii: Helt enig, man blir forstått og andre forstår deg og. Antakeligvis de som snakker engelsk og. Endret 13. juni 2009 av Rockie Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hater at folk sier øl, det heter jo helt klart beer! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Nei, har man respekt for språket sitt så skriver man mettall. Ellers kunne man bare ha skrevet engelks. Blir litt rart hvis man skal oversette hele ordet til norsk, tung metall, døds metall, svart metall, farts-metall o.s.v Fail. En T for mye Egentlig så skulle diskusjonen her gå utover navnet angående musikken, ikke når det gjaldt grammatikken og nasjonaliteten av ord.. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Metal og Metall er jo samme genren. Med mindre du påstår at de ekte "kjennerne" av musikk kaller det metal mens de som ikke har peiling kaller det metall. Det blir tåpelig å påstå at man tror at man har bedre peiling på musikk bare fordi man staver eller uttaler navnet på genren anderledes. Endret 13. juni 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 "å, igår så hørte jei på naightwish ogsååå det var tøff death metall!" Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det er jo bare skrivefeil. Alle har det. Det har absolutt ingen betydning på hvor mye/lite vedkommede vet om metall. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Det er jo bare skrivefeil. Alle har det. Det har absolutt ingen betydning på hvor mye/lite vedkommede vet om metall. Alle som er tilhenger av metal, skriver metal og ikke metall som en totenråner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå