Korka Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg ergrer meg over alle som kaller det 'metall' og ikke metal, som er rett! http://no.wikipedia.org/wiki/Metall http://no.wikipedia.org/wiki/Metal Read'em and wheep'em Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jasså Korka. Dette kunne du vel tatt i "Ting som irriterer". Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Neinei. Er viktig at folk i Musikk-delen av forumet får med seg budskapet "jei liker metall og er 14 år" Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ja, fy faen dette er så irriterende.. hoff Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) jeg liker Metal, og er 14 år <-- Fakta! men jeg sier det ivertfall riktig har spillt i 2-3 band. vi spilte Metal , på Metall strenger..! Agreed, Så jævla irriterende med de som ikke klarer forskell på Metal og Metall Endret 13. juni 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Bra at folk har insett det. Så et irriterende eksempel i Spotify-playlist tråden! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 har spillt i 2-3 band. vi spilte Metal , på Metall strenger..! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 det er faktisk metall strenger på noen gitarer Metall vs "plastikk" strenger.. Metall drar plastikk LETT Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er det samme med Thrash og Trash. Noen liker sjangeren andre søppelmusikk Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 metal er strengt talt metall på norsk. det er to forskjellige språk. death metal og dødsmetall er det samme. dette er ikke komplisert engelsk. get with it. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) metal er strengt talt metall på norsk. det er to forskjellige språk. death metal og dødsmetall er det samme. dette er ikke komplisert engelsk. get with it. "åh, jei like death metall!!!!" Greit å si f'eks dødsmetall, men ikke death metall.. BTW: Heter det ikke Indiethrash, og ikke Indietrash? Trash = Søppel Thrash = Musikken/Sjangeren Endret 13. juni 2009 av Korka Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er vel enig at metall er vel en fornorskelse av ordet metal så ser ikke helt problemet selv om jeg foretrekker å si "metal" da. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 "åh, jei like death metall!!!!" Greit å si f'eks dødsmetall, men ikke death metall.. BTW: Heter det ikke Indiethrash, og ikke Indietrash? Trash = Søppel Thrash = Musikken/Sjangeren du sa ingenting om at folk sa death metall. du sa at de sa metall istedenfor metal, noe som er helt riktig. forøvrig er jeg klar over forskjellen på trash og thrash, men takk for at du beviste at du kan iallfall litt engelsk. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Har ikke 14 åringer lov å høre på metall da? Endret 13. juni 2009 av NorvegianDad Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 "åh, jei like death metall!!!!" Greit å si f'eks dødsmetall, men ikke death metall.. BTW: Heter det ikke Indiethrash, og ikke Indietrash? Trash = Søppel Thrash = Musikken/Sjangeren du sa ingenting om at folk sa death metall. du sa at de sa metall istedenfor metal, noe som er helt riktig. forøvrig er jeg klar over forskjellen på trash og thrash, men takk for at du beviste at du kan iallfall litt engelsk. Jeg er ganske god i engelsk, både i tale og grammatikk. Har ikke 14 åriner lov å høre på metall da? Såklart har de lov til det, men det er mest i den målgruppen der at de skriver 'metall' og ikke metal. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Det heiter da tungmetall. Og det heiter daudmetall og svartmetall. =P Endret 13. juni 2009 av someOen Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Det heiter da tungmetall. Tungmetall er skrevet på norsk. Altså omgjort fra Heavy Metal. Noen har en tendens til å skrive Heavy Metall. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Who cares, metall er metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå