Gå til innhold

Kjøpe ny eller reparere gammel laptopvifte?

Anbefalte innlegg

Min far har hatt en shg pc i et par år nå. Denne uken fikk han en ny pc gjennom jobben veldig billig.

Så jeg fikk shg datan. Problemet er at den bråker, herregud å den bråker! Jeg åpnet den i dag og fant overraskende lite støv

Tok ut vifta og det var som jeg trodde , kulelagret var ødelagt. Kan jeg bytte dette selv? Eller må jeg kjøpe ny vifte? Eneste stedet jeg fant som hadde ny var Pacificgeek.com

Mvh Sindre

Endret av Turbo sindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nye vifter får du kjøpt nesten overalt, og det vil ikke lønne seg å bytte noe lager.

Microplex har et godt utvalg, så finn viftestørrelsen din og velg gjerne en MIST vifte! http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakom...ng,_Vifter.aspx

Edit: Leste nok ikke godt nok... Er litt vanskeligere med Laptopvifter kanskje... Har ikke så mye erfraring med de!

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Laptopvifter er veldig forskjellige fra modell til modell og produsent til produsent. Dette, og at etterspørselen er lav, gjør at tilgjengeligheten er meget lav.

Dette hørtes ut som en sak du får på garantien, men du har sannsynligvis brutt 300 regler for garanti når du åpnet laptopen og tok ut viften ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...