Gå til innhold

Lionhead The Movies

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Fant det på gamestop her om dagen, og fikk bare lyst til å kjøpe det. Jeg har spilt det litt før også da det var nytt, men jeg har aldri skjønt greia... etter å ha spilt en stund fikk jeg tak i "custom script writer", som jeg antar er hovedverktøyet til å lage filmer. Saken er den at det virker bare så ekstremt primitivt, og jeg skjønner ikke åssen jeg skal lage noe særlig med det her.

Dreier alt seg bare om å legge inn ferdige bevegelser etter hverandre? Er det virkelig så få å velge mellom, eller er det meninga man skal låse opp mer...? Også når jeg legger inn disse bevegelsene etter hverandre så hender det at folka flytter seg til en annen del av scenen, og da blir jo alt bare helt mongo.

Kan jeg legge inn lydeffekter/musikk og teksting for dialoger? Hvordan?

Lurer også på om det er sant at jeg ikke får ha mer enn 5 skuespillere? Det hele virker bare så begrenset og kjipt, men så har ikke jeg spilt så voldsomt lenge heller, så håper noen litt mer erfarne spillere kan opplyse meg ;)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du fortsatt lurer: Jo, det går ann å gjøre det mye mer komplisert enn det, du kan fylle filmen din med haugevis av ekstrafolk osv. Jeg tror det ligger en del eksempler på gode filmer laget med the Movies på youtube fortsatt, selv om spillet hadde sin storhetstid for en stund siden nå.

Gud så mange gode minner jeg har fra dette spillet, og dets community (som dessverre er dødt nå).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...