Testdrive Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Problemet er enkelt, har 2 minnebrikker. Den ene er på 2 gb den andre på 4, begge er SD brikker. Har en USB minnekortleser som jeg bruker for å koble til me dataen. Den brikken på 2 gb er i formatet FAT mens den andre er i FAT32, jeg trenger å få den som er FAT32 til å formateres til FAT. Men når jeg går på formatering så finnes ikke dette i alternativene, bare exFat og FAT32, hva er problemet ?!? Btw har Windows xp Home, å som sagt trenger hjelp fort! Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) link Endret 13. juni 2009 av nicoloco Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 link Hmm, me den kunne jeg bare formatere til NTFS eller FAT32 Skulle gjerne hatt den i kun FAT Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor tror du at du trenger FAT? Hvis du ikke får lest den er det nok heller fordi 4 GB brikker er SDHC, og kortleseren din ikke er kompatibel. http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital_card#SDHC FAT16 har dessuten en grense på 2 GB. Derfor er valget bare FAT32. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå