Supreme Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 ok greit. det var en liten spøk der på slutten. men hvis han ikke aner hva dere/vi snakker om er det vel bedre at han sender den inn.. istedet for å prøve å forstå dette .. er dere ikke enige ? det var ikke ment som useriøst alt sammen Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 ok, saken er sån at jeg prøver å starte windows installasjonen igjen så får jeg blåskjerm som sier at ejg må slå av BIOS Video minne ellr no... men det går ikke forde... og Sikkerhetsmodus går ikke for da restarter pcen seg... Men hva skal jeg skrive for å reparere den fila? Jeg har send PCen min til komplett 4 ganger med 4 forskjellige problemer i løpet av DETTE året... Jeg er lei av at pcen min klikker hele tida Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Og garantien er ute... Lenke til kommentar
viggo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 i console, prøv å skrive: chkdsk c: /r Lenke til kommentar
viggo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 .....hvis det ikke hjelper les litt her: http://www.computing.net/windowsxp/wwwboar...orum/10893.html dette fant jeg ved søke på feilmeldingen du fikk i google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå