_Johan_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg tenker litt på saken der Otto og Kåre brente det Amerikanske flagget, og at en rekke hyper kristne fikk direkte tale fra Gud om at de måtte anmelde dette... For det første lurer jeg på hvorfor i all verden er det KRISTNE som bryr seg? Det er jo ikke akuratt guds spottelse å brenne et flagg med stjærner og noe blått og rødt klisj som symboliserer amerikanerenes geografi kunnskaper, siden det er ca alt det de vet om verden. Men, hør på denne mannen, en av de som har anmeld O&K. "Finn Henrik Larsen er pastor ved den frittstående pinsemenigheten Regnbuen Kristne Fellesskap i Lørenskog og innehaver av Familiekanalen A/S, som produserer livssynsprogrammet «Lunsjmagasinet» på NRK2. " Altså. Pinsevenner, eller også kalt "vi bor på veldig små plasser i utkanteten av norge, langt bort fra svenskegrensa, uten postkontor og bare med en liten sambo butikk fra 9 - 15. " En må jo skjønne at det denne mannen vil med denne anmeldelsen er å komme bort fra den jævla familikanalen og regnbueforeninga si, og komme seg ned til oslo, og ha en god unnskyldning til å gå inn på smuget og ta et par pils, mens jesus står utenfor å venter på at han får dratt med seg ut et par kjerringer. Ellers kanskje et påskudd for å se litt på "the making of God morgen norge" på TV2, og et håp om å treffe blomster finn, som han har hatt mange våte drømer om? Det er jo det hele den anmeldensen hadler om... Riktig? Lenke til kommentar
tusul Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 det er sikkert ikke bare kristne som anmeldte det!! for det er sikkert ikke så mange fanatiske kristne som ser på _TG_... du brenner ikke det amerikanske flagget uten å få straff! for USA er det råeste landet som fins!! Det er 16 eller 15 års aldersgrense på bil for eks. så ikke kom her og si at det er greit å sette fyr på det amerikanske flagget og si etter på at det er bare kristne som bryr seg!!!! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 det er sikkert ikke bare kristne som anmeldte det!! for det er sikkert ikke så mange fanatiske kristne som ser på _TG_... du brenner ikke det amerikanske flagget uten å få straff! for USA er det råeste landet som fins!! Det er 16 eller 15 års aldersgrense på bil for eks. så ikke kom her og si at det er greit å sette fyr på det amerikanske flagget og si etter på at det er bare kristne som bryr seg!!!! :o Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 det er sikkert ikke bare kristne som anmeldte det!! for det er sikkert ikke så mange fanatiske kristne som ser på _TG_... du brenner ikke det amerikanske flagget uten å få straff! for USA er det råeste landet som fins!! Det er 16 eller 15 års aldersgrense på bil for eks. så ikke kom her og si at det er greit å sette fyr på det amerikanske flagget og si etter på at det er bare kristne som bryr seg!!!! Flott og velskrevet innlegg, tusul. Jeg ser du har lagt stor innsats i å banke inn sterke argumenter for ditt syn på saken. Sveinj, det er noen virkelig sylskarpe karakteristikker i innlegget ditt også, observasjoner jeg tenker selv OJ ville blitt misunnelig av å ikke ha kreert selv. Edit: Hmm, dette er min post nr. 100. Bra! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 vi har 2 poster til om samme emne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå