marcus Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hallo, Lurer på hvordan jeg kan få lagt til internet explorer ikon på skrivebordet når jeg har fått slettet dette? Klarer bare å få lagt det til så det blir en snarvei... Har prøvd følgende: Høyreklikka på skrivebordet, valg properties, desktop, customize desktop. Finner ikke explorer under desktop icons der.... Noe annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Lag en ny snarvei og vis til "iexplore.exe". Hos meg: c:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe Lenke til kommentar
marcus Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Lag en ny snarvei og vis til "iexplore.exe". Hos meg: c:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe ja, klarer å legge til snarvei, men det skal gå å legge en ikon til explorer på desktopen som ikke er en snarvei. Spiller ikke så stor rolle, er bare litt irriterende når jeg ikke får det til... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 kanskje denne side er til hjelp: http://support.microsoft.com/kb/945402 lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå