Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fremmedspråk muntlig VG2

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje at vi kunne diskutere dette litt, vi som kom opp i det.

Selv er det noen små ting jeg lurer på

-Er det noen som har vært opp i det før? Hvordan ble karakteren i forhold til hvordan det gikk? Er det høye krav?

-Er et noen regler for hvordan notatarket skal være? Mine presentasjoner blir mye bedre hvis jeg får skrive alt jeg skal si, siden jeg klarer å unngå å lese rett fra arket. Men hvis vi må skrive på stikkords form, så blir i hverfall jeg sittende veldig lenge med setningene for å få dem riktig. Jeg har også prøvd å pugge alt jeg skal si, men det er ikke en gang lett når jeg ikke presenterer det for noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg hadde et manus med stikkord over det jeg skulle lese. kunne så og si alt men kikket ned når jeg ble usikker. hadde biologi muntlig eksamen.

På det arket med temaet jeg trekte sto det at man ikke skulle lese rett av arket og bruke manus. Sa til læreren at jeg var nervøs for å glemme ting sånn at ikke eg skulle klare og prate i 15 min så jeg måtte ha det slik. fikk også lov til det. få ofte øyekontakt med sensor så får han følelse av at du kan stoffet veldig godt.

Eks på mitt ark.

sirkulasjon

strøm av væsker, enten gjennom kroppshule eller mer avanserte systemer. vi mennesker har blodsystemet som sirkulasjonssystem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...