xoxo_tw Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei, finns det något Norskt magasin som bara behandler tv-spill? Jag har varit på ICA, coop och rema 1000, men jag finner bare Komputer for alle och masse PC magasin... ??? Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kan ikke huske å ha sett noe, men prøv på Narvesen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 De har mange blader på narvesen. De har 25% på alle utenlandske blader også. De har dessverre ingen norske som jeg kan se på hjemmesiden dems, men de har noen svenske. Jeg har noen norske PS3-blader her hjemme som jeg har kjøpt der, så de har det nok hvis du leter litt. De bladene jeg finner på hjemmesden dems er: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ngamer Engelsk Nrevolution Engelsk Official Playstation 3 Mag. Engelsk Play+Playstation Magazine Engelsk Playstation 2 Special Ed. Engelsk Psm3 Magazine Engelsk Psw Playstation World Engelsk Superplay Svensk Xbox 360 Engelsk Xbox 360 - The Off. Xbox Mag. Engelsk Xbox 360 Special Engelsk Xbox World 360 Engelsk http://www.narvesen.no/page/index.php?stru...ructinstance=-1 http://www.narvesen.no/pdf/Narvesen_Komplett_Low.pdf Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Gamereactor kommer ut som magasin en gang i måneden, det er gratis og de pleier og ha det i div butikker som selger spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Minner på hva Retningslinjene sier om piratkopiering: Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Ett innlegg, samt kommentarer, er dermed fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå