Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Nokia 5800

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier vurderer jeg å kjøpe nokia sin touch telefon, jeg bruker telefonen som oftest til musikk og såklart å sende meldinger/ringe med. Bruker også mobil kameraet av og til.

Men jeg lurer på hvordan denne er til multimedia og om det er en "kul" telefon man ikke blir så fort lei. Sitter med en Sony Ericsson W900 nå og den er veldig stor og den begynner å bli slitt.

Så hva synes dere om Nokia 5800? Burde jeg kjøpe den? Vet dere om noen andre alternativer? (max pris ~3000)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til den prisen så får du ikke mer spennede mobil og du blir heller aldri lei da du kan laste ned drøssvis med spill, filmer, og program gratis etter ønske (kjempetelefon) som jeg hadde gladelig kjøpt om igjen. Eneste minus jeg finnner med denne er at kamera ikke er i toppklasse men i grunn helt greit det også til å være moblil (løp og kjøp) er mitt råd.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

hvordan fungerer egentlig musikken på mobilen? Kan man laste ned hva som helst? er det stream eller en nedlastning som tar flere minutter? Bra kvalitet på lyd? ^^ Mener å ha lest det er gratis musikk eller noe slikt (Kanskje jeg har misforstått).

Endret av Cr1mson
Lenke til kommentar
hvordan fungerer egentlig musikken på mobilen? Kan man laste ned hva som helst? er det stream eller en nedlastning som tar flere minutter? Bra kvalitet på lyd? ^^ Mener å ha lest det er gratis musikk eller noe slikt (Kanskje jeg har misforstått).

Veldig bra lyd på telefonen selv om max volum kunne for min del vært enda litt høyere når man bruker plugger/høretelefoner men lydmessig ellers så er den prima. Ja vet det finnes gratis musikk der ute men jeg bruker pc-en til nedlastning av musikk så har ikke brydd meg om den delen men det er det sikkert andre som kan svare på.

Lenke til kommentar
Kommer vell til å bruke min musikk og... Hvordan er det å bla gjennom låter? Er det en bra meny? Hvis du sammenligner med Sony Ericsson sin walkman-player :p

Menyene i Nokia og spesielt musikk er topp og enkelt, man kan også spille musikk og gå videre med andre program sammtidig. Den er helt på høyde med Sony E sin walkman player, jeg har Sony E W715 og lyden er bedre på Nokia 5800.

http://www.amobil.no/artikler/nokia_5800_xpressmusic/66763

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne for en mnd siden, og er MEGET fornøyd med alt på telefonen. Du får mye telefon for pengene, den er lett å håndtere og navigere i, ikke noe større enn de fleste vanlige telefonene, bra lyd, ok kamera osv osv.

Har ingenting negativt å si om denne, og spesielt ikke til den prisen man får den for.

Lenke til kommentar

Svak konstruksjon. Min skjerm fikk "sprekk" etter en måned, uten at jeg vet hvorfor, den lå pent i jakkelomma. Skal kjøpe noe annet nå da jeg tviler på at garantien dekker det og pris for å fikse er nesten like mye som en ny. Fin inni, men det hjelper lite når den er dårlig bygget.

Lenke til kommentar
Svak konstruksjon. Min skjerm fikk "sprekk" etter en måned, uten at jeg vet hvorfor, den lå pent i jakkelomma. Skal kjøpe noe annet nå da jeg tviler på at garantien dekker det og pris for å fikse er nesten like mye som en ny. Fin inni, men det hjelper lite når den er dårlig bygget.

Sprekker i skjerm kommer ikke av seg selv da ville mange hatt problemer så dette har ingen ting med måten telefonen er bygd på... Det er solgt i bøtter og spann av denne og det er første gang jeg leser om sprekk i skjerm så det må du selvfølgelig ta på din egen kappe og ikke skylde på kvaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...