Kriztoffer Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Her kan dere kommentere bilder og annet om min worklog:Don't Drink The Water; Blood Rage i7, Dual Loop in Cosmos S. Worklog: Don't Drink The Water; Blood Rage i7, Dual loop in Cosmos S. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ser bra ut! Les denne du Om bilder i worklogs Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Ser bra ut! Les denne du Om bilder i worklogs Å resize for hardware.no kommer ikke på tale. Jeg bruker dette forumet så og si aldri. Jeg holder til på Overclock.net så jeg laster ikke opp 2x sett med samme bildene fordi dere vil ha små bilder. Store bilder er uansett best å se på, du får fine details. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Joda, er helt enig! Men, det dreper nettverksforbindelsen min- og det er synd, for workloggen er god. Hva med å legge bildene i en spoiler, jeg får se alle detaljene- uten å restarte routern 5 ganger Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Joda, er helt enig! Men, det dreper nettverksforbindelsen min- og det er synd, for workloggen er god. Hva med å legge bildene i en spoiler, jeg får se alle detaljene- uten å restarte routern 5 ganger Hehe, jeg har ikke det problemet! Gå til overclock.net å sjekk loggen min der, kan hende den loader fortere. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå