Kriztoffer Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg kjeder meg så jeg tenke jeg kunne få litt å snakke om hvis jeg poster her. Hardware Chip: 920 D0 stepping, denne batchen jeg har er veldig skjelden og skal gå 4.5 ghz på under 1.4v Vcore. Har også en C0. MoBo: Quantum Force Blood Rage x58. socket 1336. P06 BIOS Ram: Corsair Dominator 1600mhz 8-8-8-24 6GB + teh superfan. klol Skjermkort: 2x Sapphire 4870x2 i Quadfire. Første kortet har en Asus top Bios og Danger Den 4870x2 vannblokk. PSU: Corsair HX1000w. HDD: Samsung Spin Point F1; 320 + 500gb. Blir vel en SSD neste lønning. Vannkjøling+ annet casemods. Cpu-NorthBridge Loop: - 360 MIST Extreme - pumpe: Swiftech MCP 655 D5 Vario - Vifter: Scythe Ultra Kaze 3k RPM x6 Push-pull. - slanger: 1/2 ID Durlene. - Cpublokk: Swiftech GTZ+ 1336 socket feste. - Northbridge blokk: Bloodrage NB block. - Danger Den filport+ T-line GPU/Skjermkort Loop: - HW Labs 240 Black Ice Extreme II X-flow - pumpe: Swiftech MCP 655-B - Vifter: Scythe Slip-Stream 1600 Rpm's + 21mm shourds. - Danger Den 4870x2 fullcover vannblokk. - 1/2 ID slanger. - Danger Den filport+ T-line Case: Cooler Master Cosmos S w/acryl sidepanel. og et del andre små mods. Fancontrols: Scythe Kaze Master 5.25 og Robush Extreme 2x Røde katoder Feser UV Dye- Black/red. Cabel sleeve: veldig mye av alt er det satt kabel strømper på. pumper, vifter, sata kabler, masse annet:) DIE stock Coolermaster vifte, og stakkars 1200 Slip-streamen, men vifte trakter må man ha! montert på 240'en Første vifte montert, der driver settern å lurer på hva jeg holder på med. Fan shourds vil gi bedre air flow. begge viftene montert, og jeg har sleevet kablene. det er også gjort med pumper, ledninger for frontpanelet for casen, vifter osv. 240'en montert i kassa, tar oppp litt plass da. men får plass til det jeg trenger:D kuttet ut nettingen på toppen, sånt stenger bare luft ute. har pusset ned kantene nå da. Har bestilt 3x mer for push-pull, så det vil være 6x 3k ultra kaze på 360 radiatoren. 360 Mist EXTREME rad'en med 3x Scythe Ultra Kaze 3k rpm's. Fått opp noen slanger osv, 260GTX'en med vannblokk blir brukt for sånn ca. mal for 4870x2'en. 120x38mm kaze nedi bunnen. Der er begge pumpene på plass med slangene den skal ha. Vet de er lange atm, men de skal tilpasses når alt av hardware er på plass. Plexiglass montert! Both pumps and loops: Dominators, D0 steping og 4870x2<3 Da var det slik at jeg fikk kjøp Sapphire Radeon 4870x2 med Asus top bios og Danger Den vannblokk av min gode venn Christian. Den vannblokka er sykt fet, og skal nok se at den slår AC blokka sine temps. og disse to kom idag, en er til Christian da. Disse er Intel Core i7 920 d0 stepping, denne batchen vi fikk gjorde 4.2 ghz på latterlige 1.238v Vcore. Så dette kan tyde på at vi sitter her med 2stk gullchiper, da er det verdt en del:D Kris! Found post on XS with the same batch as we got: ``Well found a 3849A769 D0 going at hardly anymore so went with that as the only result i have found was at nearly 4.5Ghz with 1.38v HT on stable. Hopefully mine will perform close to that.`` Sounds good to me:) EDIT: FOUND IT!!!! http://www.hardwareluxx.de/community/showp...;postcount=2112 Sånn så pc'en ut når den var i singel loop vannkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå